Oldalak

2016. április 4., hétfő

KIrándultunk: Hegyestű








A távolból,
és a helyszínen






Fent és lent



 



 Felfelé a tetőre

 


Kőpark

és a kilátás a hegy tetejéről:





 Hegyestű érdekességét adta
a hazánkban egyedülálló szögletes kőoszlopok együttese. Szakszerű vezetés is lesz majd a kirándulási időszakban, mi hirtelen felindulásból indultunk el ma. Sokan voltunk, akiket érdekelt, még így is.
A  látványt a hegy tetejéről elénk táruló panoráma tette teljessé. A Balaton, a környező tanúhegyek.

8 megjegyzés:

  1. Csodálatos utazáson vettél részt ! Ha hegyek, ha kövek, akkor nekem az mind nagyon kedves, tetszik és örömmel nézegetem. Ez a bazalt-oszlopos különösen szép ! Az időtök is pompás volt - jó volt nézegetni a sok szépséges fotót !

    VálaszTörlés
  2. Imádom ezt a helyet és az egész Balaton-felvidéket!
    Különösen tavasszal !

    VálaszTörlés
  3. Istenem, de szép! úgy az egész: a hely, maga a képződmény, a kilátás róla.

    Egyszer láttuk, sajnos csak messziről. Nem volt már időnk odamenni és fel is mászni rá. Valamikor talán sor kerül rá ...

    VálaszTörlés
  4. Remek kirándulóhely. Felvesszük a programjaink közé! Köszönjük a figyelemfelkeltő felvételeket!

    VálaszTörlés
  5. Töprengő, nézzétek meg a kőtengereket is, a szentbékkállai nagyon izgalmas, ez utóbbi inkább érdekes. Ella, most fedezgetjük fel. Orsi, ahogy Töprengőnek írtam szánjatok rá időt, oly sok az érdekesség a környéken.

    VálaszTörlés
  6. Csodás, nagyon érdekelne! Még én sem jártam itt, pótolnom kell!!!!

    VálaszTörlés