Oldalak

2015. március 6., péntek

Még mindig










a 2. fotó, ill. ez  a homlokzat  a legkedvesebb. Nem is értem, miért? Utazok a buszon, a 8 lépcsőházas háztömb szomszéd lépcsőházából beszélgetek valakivel. A fia pár éve Kecskeméten él. S elgondolkodom, egy háztömb, 3 szomszédos lépcsőház, s mindenhonnan éppen egy-egy fiatal Kecskemétre költözött. Az eltelt 10 év alatt. Mi a város varázsa? Ezek a fotók ott és Nagykőrösön készültek. Imádok azokon a régi utcákon sétálni, s fotózni, ahol ilyen homlokzatú házakat találok. Van, amit felújítottak, van amire ráférne. Tegnapelőtt ismét megnéztem a Szindbádot, sokadszorra. Rácsodálkoztam a sok nagyon rossz állapotú régi házra, amiket fényképeztek  a filmen, vagy inkább kameráztak. Érdemes lenne a helyszínekre ellátogatni, most mit találnánk: csodálatos felújításokat vagy lepukkant régi épületeket, még nagyobb pusztulásban? Kár ezekért a régi épületekért, hangulatokért.

2 megjegyzés:

  1. Én is hasonlóképpen vagyok ezekkel a házakkal. Mind-mind egy egyedi stílus, egy egyedi kép. Nem szabvány skatulyából húzták ki őket. A látványuk visszaröpít az időben :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem az elso tetszik nagyon, es en is hasonloan szeretek nezelodni.Bar itt az uj epuletekre szoktam racsodalkozni, legutobb ket henger alaku lakotombre, kb 40 emeletes volt.Lefotoztam, majd megmutatom.
    Nem vitas, az elmult evtizedek a koltozgetesekrol szolnak sokunknak.

    VálaszTörlés