Oldalak

2014. szeptember 3., szerda

Napi leltár

Délutánra bekacsintott a nyár, estére ránk dörrent a vihar, s fátylat tartott neki az eső. Nehogy elbízzuk magunkat.

Egy DVD, Fűhárfa, hetek óta nálam, mióta elolvastam  a könyvből. Kivételt tettem , nem vártam ki a film idejét. A könyv lejárati idejét. Megnéztem. Nem bántam meg, még ha más is.

S végezetül jöjjön egy mondat a délutáni könyvből: "  Embernek lenni nem vizsga, kedvesem, azon nem átmegy vagy megbukik valaki." Neil Gaiman







Ajánlom olvasásra. (Mostanában kaptam rá a fantázyra.) Jó éjszakát!

3 megjegyzés:

  1. Uuu de jo mondat.Azta filmet megkeresem, a legutobbit sem bantam meg.Koszi!! Itt tegnap este volt vihar, a meleg maradt.

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik az idézet, és megragadott a könyv is, köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Érdemes elolvasni a könyvet, szép és mély, s női is.

    VálaszTörlés