Oldalak

2018. március 20., kedd

Klikk-klakk

senki ne mozduljon,
Felfüggesztett pillanat.
Boldogság. Anna Gavalda.

Olyan sok ölelés volt benne, s olyan kevés ember, akit megölelhetett. Janos Patterson

A boldogság talán az ébredés pillanatában rejtőzik,amikor rányitjuk szemünket az életünkre, s csaknem meglepetten konstatáljuk benne önmagunkat. David Foenkinos

A boldogság abban áll, ha hagyod, hogy minden történés megtörténjen. Barry Stevens

Az ember szabadságvágya nem teljesíthető, de nélküle mégsem lehet élni.A boldogság pillanatai adják a szabadság érzetét és fordítva. Szakonyi Károly 

Akkor lassúztam egy lánnyal, s az volt életem legboldogabb perce. 

 Hogy nálad mindenki milyen boldog!

Élnek, lélegeznek, nem is tudják milyen  boldogok.
Párizs c. filmból


4 megjegyzés:

  1. Tartalmazzon minden napod ilyen perceket, órákat!
    Köszönöm, hogy ilyen szépre ébredhettem!
    Az igazi boldogság az önzetlen szeretet gyümölcse, azé a szereteté, amely a szétosztás arányában növekszik. (Thomas Merton)

    VálaszTörlés
  2. Azért a te szépséged teszi teljessé a fentieket.

    VálaszTörlés
  3. A sokféle megfogalmazás mind azt bizonyítja (számomra), hogy mennyire megfoghatatlan fogalom. Egyszer úgy definiáltam, hogy a boldogságunk azon múlik, mennyire vagyunk elégedettek önmagunkkal.
    Ezt ma is így gondolom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van. Amikor néztem a filmet nem a mondatokért kezdtem bele, ezek közben jöttek elém, a férfi szívbeteg volt halálra vagy műtétre készült, s búcsúzott. Észrevette ezeket a kis finomságait is a mindennapoknak.

      Törlés