Oldalak

2018. március 23., péntek

Ki érti ezt?

Írtam már az önkormányzati könyörgésekről a lakásomnál tujakivágás ügyben. Minden tuját kivágtak, a mieinkek maradtak. Értsd, akik az egész kivágást kezdeményezték, aláírást gyűjtöttek, stb. Ma újabb levelet írtam, műholdas fotóval, térképpel mellékelve nehogy ne találjanak rájuk. Ez később derült ki számomra, hogy van a mi házunk A utca 1/a. mögötte B utca 2/d!!!!!, s utána következik az A utca 1/b. Eszem megáll! Illetékes ügyintéző ma sem volt bent, de személyesen adtam át a levelet, s kértem a kolléganőket szóljanak az érdekünkben. Nagyon szépen.

Egyébként ahol a régi lakásunk volt 20 évvel ezelőtt az utca baloldalán  az Y nevűt találtuk, a jobb oldalán pedig a Z elnevezésűt. Az utcák közös végén, az Y oldalán a Z-ről elnevezett iskola állt. S hogy csavarjanak még egyet az Y utca sorháza megkerülve az iskolát, jól megkerülve - folytatódott tízemeletes épületekkel.  Szinte egy új utcaként. Ember volt a talpán az az idegen, aki valakit keresve itt eligazodott.

Ajánlanék egy filmet, engem felkavart. Jessica Lang nagyot alakít benne. (Nem tudtam másként ideilleszteni.)

Zenedoboz

Olvassa valaki közületek a BBC Kertvilágot? Gyakorlatias. Kíváncsi voltam mennyiben más az eddig megjelenteknél? Azt hiszem a képgazdagsága mellett ez a fő jellemzője. S annyira várom a Nők Lapja Enteriőrt, márciusban szokott megjelenni. Bevallom, hogy ezeket sokszor édesség helyett veszem. Lelki vigasznak, s hogy ne hízzak (annyira). Bolond az ember. Ilyen.

2 megjegyzés:

  1. Tegnap pont a kezemben volt, kicsit belelapozgattam de nem vettem meg. Lehet kellett volna? Te mindig megveszed, jónak találod?

    VálaszTörlés
  2. Tami, én kezdő vagyok nekem sokat ad. pl,. metszések, trükkök. Egy "öreg" kertésznek, nem tudom. Volt egy rendkívül méltányos előfizetési akció, szinte féláron, így nekem megérte kipróbálni. Sokat bújom ezeket a lapokat, főleg innen tanulok mit, mikor, növényismeret.

    VálaszTörlés