Oldalak

2018. március 14., szerda

Fotóztam, ha jön a tél legyen mit nézegetnem


Már a hó és a fagy, amivel riogatnak minket. Beindultak a növények, feslenek ki rügyek, (újra)nyílik a régen nyílt.

 
Téli jázmin.

 Mi lesz velük?

 

(Ezek a fotók kivágással készültek, nincs velük mit dicsekedni...)


 Húsos som.


 A domboldalon... és a kertben


 Tele pici levéllel a japánbirs

 Érdekes a primulák most kezdenek feltámadni, kihajtani. Indultunk volna unokázni, csak közben a "halál verdeste a vállamat", s ha ez nem elég, lebetegedtek vírussal ketten. Így megoldódott az utazás kérdése. Öröm vagy üröm? Bár, ahogy az állapotaim figyeltem talán így a jobb, ha kicsit meg is haltam a nem utazás miatt.

6 megjegyzés:

  1. Olyan jó nézegetni ezeket a kis tavaszi szépségeket! Nekem is van ilyen "emlék"primulám Kőszegről, nagyon szeretem. Ott rengeteg volt vadon mindenfelé, beleszerettem. Az én téli jázminom megint elfagyott, pedig tele volt bimbóval.
    Jaj, de rossz az, mikor rákészülünk egy ilyen utazásra, és valamiért elmarad! Mielőbbi gyógyulást mindnyájatoknak! Így legalább nézheted a mai "műsort"! :))
    Itt nálunk nagyon szomorkás, csepergős reggel van, közeledik a tél, pedig már kiraktam a leandereket is.
    Legyen derűs szép napod!

    VálaszTörlés
  2. Ezek szerint te is ki-beköltözteted. nekem a nagy fagyokig kint volt, de a-7 fok sok neki. Neked is legyen szép napod. A gyűlöletkeltő ünneplésből köszönöm, nem kérek. Az lesz. Na és propaganda, mivé silányítják.

    VálaszTörlés
  3. Most láttam én is,hogy szombatra hideget mondanak újra.Hm. Mégsincs vége a télnek?

    VálaszTörlés
  4. Mennyit számít, ha napos egy kert. Az enyém egy része még most is árnyékban van szinte egész nap, olyan nehezen bújnak ott a növénykéim. De legalább a krókuszok már nyílnak...
    Ami az időjárást illeti, remélem a közelgő hidegfront után végre már tényleg jön a tavasz.

    VálaszTörlés
  5. Kérdés az,hogy mit pusztít még a növényeken? Olyan szépen beindultak. Félek.

    VálaszTörlés