Oldalak

2018. február 14., szerda

Ti hogy vagytok

e havazós világban? Nem a hóval van gondom, hanem valami nem stimmel velem. Tegnap városban jártunk, vásárolni, dolgokat intéztünk volna, ma találkozóm lett volna, hát az autóból alig tudtam kiszállni. Feküdtem egész délután, alig létezve, mindenem fájt, főleg a végtagjaim, forgóm. Alig vonszoltam magam. Nem vírus, az biztos.

Ma sem jobb a helyzet. Nem értem. Szégyellem magam a tehetetlenségem miatt, de nem bírok, keveset bírok. Feküdnöm kell.

Amúgy a háromlábú Mózsi ki tudja merre van, nem jött meg reggelre. Öregasszony, aki műtve van, két napja nem jött meg, csak Cirnyó úrfi érkezik hűségesen - enni, s aztán megy is sürgős dolgaira.

Így élünk mi ebben a végre havas világban.







17 megjegyzés:

  1. Jobbulást! Én fáradtnak érzem magam, de gondolom ez megint a nem sok alvástól van.

    VálaszTörlés
  2. Jobbulast Aniko! mi melegszunk, ahogy szamitottam ra, ma plusz lesz:)

    VálaszTörlés
  3. Hó? hol? mert itt egy hangyányi sincs :)) nem is hiányzik, már nagyon nem.

    Jobbulást kívánok Neked! a meleg, a napsütés meghozza majd a virgonc napokat, meglásd!

    VálaszTörlés
  4. Vigyázz magadra és ne bánkódj az erőnléted miatt!
    A napsütéssel majd az erőd is megérkezik!
    Addig is igyekszem a mindennajaidba egy- egy jó filmet küldeni. Remélem örömödet leled bennük! Fekve sokkal kényelmesebb nézni őket.
    :o)

    VálaszTörlés
  5. Nem tudom mi lehet a bajod, de bármi, nagyon sajnálom. Melegben jobban vagy? Nem véletlenül költöznek sokan ebben a korban Floridába. Az konkrétan egy nyugdíjas paradicsom az éghajlat miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te írtad: pokoli nehéz.(No meg azért van itt némi betegség is, sajnos.)

      Törlés
  6. Ma volt havazás, délután napsütés. Nekem nyers izomfájdalmaim vannak, alig állok lábra. Főleg délelőtt, fél ebédet főztem csak. Frontok? Hó? Tornáztam, de csak alapot. Györgyi, nézem a filmeket, de ágyban nem tudom, nem megy át a jel. Vályogfal, vastag. Majd jelentkezem. Bea, mesélte a fiam, dolgozott ott. Nekem csak egy az akadálya, a "mani". Ahogy a fiam mondaná. Tami, néha én is fent kukorékolok kettőig, aztán alig tudok megebédelni, dőlök el, de az más jellegű fáradtság.

    VálaszTörlés
  7. Ezt el kell mondanom: tavaly, mikor 8 kilóval több voltam rendszeresen beszundítottam ebéd után. Már egy éve nem történik ilyen. Tuti sokat számít az étkezés, a könnyű ételek, az esti enyhe éhség, koplalás igen jót tesz az energia koncentrált felhasználására. Szerintem a tüneteid a túltáplálkozásból fakadnak. Nyáron fogyit érdemes beiktatnod. Pokoli nehéz, de elmondhatatlanul hasznos!

    VálaszTörlés
  8. Pszichésen: kedvetlenség is lehet. Mi a megszokott? Oda kell visszatérni.

    VálaszTörlés
  9. Válaszok
    1. Ide sem jött át a komment, vagy hamar túlléptem? Bea, többször bevásároltam, aztán valahogy mégsem úgy főztem vagy ettem. A súlyom is nagy most, de a bealvás a betegség miatt van, egyszerűen kifáradok, kell a pihenés. Ez a betegségem miatt van.
      Diétáztam többször, elhatározás kellene, tudom.Talán egyszer beérik.

      Törlés
  10. Tudom, hogy miről beszélsz! Én is ugyanígy szenvedek napok óta, ráadásul még jött egy jó kis láz nélküli nátha-tösszögés-köhögés-ágynak dőlés, vérnyomásingadozás is..... Reménykedjünk, hogy hamarosan itt a tavasz és jobban leszünk!
    Itt is esett a hó napokig. Ma reggelre korcsolyapálya lett az egész város. Csak ablakon keresztül csodálom a havas tájat. Kezd sütni a nap is, ez talán majd jókedvre derít bennünket!
    Vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma már jobb napom volt, de karjaim nehezen emelem. Torna miatt, annyi miatt, ezt tudod nem értem. Mintha begyulladt volna. Tavaly volt ilyen, de akkor tujákat húzkodtunk, ahhoz képest ez semmi, 0 volt. Jó lenne már az a tavasz, az egyenletes idő.

      Törlés
  11. No, ide értem... "dolgoztam" (másik blogommal) pár napig, és írni-olvasni se volt elég időm. Remélem állapotod javulóban - csak nem lesz belőle valami komoly...Ne "rágd magad" feleslegesen, és legyél engedékeny önmagadhoz. A rossz napokat ki kell bírni és elmúlnak.
    Amúgy - hála Istennek - nálunk egy csepp hó sincs. Nem hiányzik.

    VálaszTörlés
  12. ami engem illet, legalább tudom, mi a bajom. Új gyógyszer, amit régebben már szedtem és jó volt a fejfájásra, most kiüt. És várakozom, mikor lesz üres ágy a kórházban egy tíznapos kezelés-sorozatra. Ami téged illet, talán a már eléggé elcsépelt kifejezéssel lehetne magyarázni, vagyis "tavaszi fáradság" tört ki rajtad. Jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés