Oldalak

2018. február 25., vasárnap

Bekamerázva

Hajnali hat óra, kutyaugatásra ébredünk. Melyik kutya ugat, a három szomszéd közül? Mi vagyunk középen. Felkelek, felöltözöm, tekintettel a tekintetre(bár akkor nem éreztem annyira a hideget, mint később).

Kinyitom a bejárati ajtót, nekem csapódik egy kutya. Mondjak rá valamit?  Nézem, próbálom beazonosítani, a  bal oldali szomszédé. Hogy került ide? Gyors lehetőség felmérés, mert elutaztak, s én etetem, de elvileg csukva volt minden. Közben derült ki, míg tereltem nagy szeretgetések után hazafelé, hogy a szél kivágta a kertajtót,ami ezek szerint rosszul lett kitámasztva. Hazavittem, megetettem, itattam, akkor már Zsebit is kiengedtem. Szegényt bezártuk éjszakára, a hideg miatt. Nem tudom a faház mennyit jelent?  Aztán lenyugodtak a kedélyek. Napi többszöri simogatás Lájbinak, Zsebi napi többszöri féltékenykedése, ha őt simogatom Lájbi tutul. A kerítés mögül.

Így ébredtünk napsütéses, fagyos vasárnapra 2018. február 25-én.

9 megjegyzés:

  1. Bocs, de itt vigyorgok.:) Elképzeltem....De milyen aranyosan szeretgeted őket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretjük egymást Lajbival is, be is hívtam volna reggel, de a macskák felsorakoztak a hangzavarra az előszobában. Nem akartam veszekedést.

      Törlés
  2. Hát tényleg jó hideg lett mára, ki se mentem. Holnap jön a lányom, megyünk ügyeket intézni mi is. Színesítik az életeteket ezek az aranyos állatkák, nem? nyugodj meg, az állatoknak azért van a bundájuk, hogy megvédje őket, a faház bőven elég.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, Isabel féltem mindig, bár ő eszkimókutya rokonság.

      Törlés
  3. Ilyenek a mozgalmas hétköznapok.
    Szeretgetősek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek ilyen szeretetigénylő kutyák. S féltékenyek.

      Törlés
  4. A kamerák a kutyák, mindent figyelnek, jeleznek, itt a légy át nem repülhet. Ősszel az Öregasszony feje beleszorult a 40 dekás nedves macskaeledel dobozába.Már majdnem megfulladt, mire a nagy ugatás miatt átjött a másik szomszéd -mi nem voltunk itthon-, hogy megnézze miért ugat a kutya. Így maradt életben, mert ő szedte ki a dobozból a fejét.Szóval többet érnek, mint egy igazi kamera.

    VálaszTörlés