Oldalak

2018. január 8., hétfő

Úgy látszik most kellett megnéznem


4 megjegyzés:

  1. Ó, de jó! Én is szerettem volna megnézni, már korábban készültem rá, most meg is tettem. Köszi :)

    A "most kellett megnéznem" apropója remélem, az, ami a film végén elhangzik: bármely keresztet cipel is az ember, végül is van rá esély, hogy mint a zsák, megtalálja az izé... foltját.

    VálaszTörlés
  2. Igen, s soha nem szabad feladni, legfeljebb ki kell várni. Az én életem ezt mutatja. Bűbájos a film, s tetszett a stílus, ahogy ezt a történetet előadták, megrendezték. Nem véletlenül nyertek vele annyi díjat.

    VálaszTörlés
  3. Rendkívül jó film, valóban! első perctől, ahogy hallottam róla, éreztem, meg kell néznem, és nemrég tényleg volt is a tévében, gyorsan kikapcsoltam a mobilt és leültem. Mikor a lányomnak meséltem Face-n, mondták, hogy ők már látták...

    VálaszTörlés