Oldalak

2018. január 27., szombat

Egy tökéletes ház,

az én szememben:

https://otthonterkep.hu/elad%C3%B3-csal%C3%A1di/Balassagyarmat/gal%C3%A9ria/17/ny%C3%ADrjes+puszta-j%C3%B3_%C3%A1llapot%C3%BA-egy%C3%A9b_f%C5%B1t%C3%A9s-1962981

56 és fél millió. Aki szereti az ilyen természetközeli házakat, s van rá kerete csapjon le rá. Látszik, hogy átgondolt, szeretett, minden a helyén van. S tele növényekkel. Legalábbis az én szememben. A környezete is szép, átölelő, a nyugalom helye.

  






 

 



12 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon meleg, jól átgondolt, otthonos a belső tér, de tőlem valahogy idegen. Én azért jobban szeretek még a föld fölött lenni. Persze, ez az én egyéni ízlésem.
    Nagyon tetszik a ház elrendezése, a fabútorok igazán szemet gyönyörködtetőek, de....
    Az ára meg nekem igen magas, így meghagyom a lehetőséget másoknak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon átgondolt az építése, csak kívülről látszik ilyen dombháznak. Biztos jó okuk van eladni, én belehalnék, ha itt kellene hagynom.

      Törlés
  2. Engem nem az ár és nem a berendezés izgat/érdekel, hanem ez a föld-alá-építkezés. Nagyon tetszenek ezek a házak, akármikor beköltöznék egybe.Igen sok előnye van és valamiért (nem is tudom az okát) nekem olyan barátságos-biztonságos helynek tűnik.
    Csak nem vakond voltam előző életemben ? :-)

    VálaszTörlés
  3. csodaszép, hogy ennyire zöld :) kicsit hobbitház, de tényleg barátságos és természetbeli. remélem, meggyógyul a cica!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, a cica 24 óra után magára talált, de azt végigaludta, ma már úton volt. Ilyenek ezek a macskák.

      Törlés
  4. A berendezés nagyon tetszik, gyönyörű a sok fa polc, bútor, nálam ez visz mindent. A színek is bejönnek, a fények szóval sok minden, még ezt a föld alatti létet is elviselném.
    Csak nincs ötvenhatmillióm :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sincs, sajnos, így maradunk, bár ezt is szeretjük, de szemem azért még van.

      Törlés
  5. Szemet , lelket gyönyörködtető. Azt gondolom, hogy ha a tulaj kiviszi a bútorait a személyiségét belőle kicsit nehéz lenne ennyire otthonossá varázsolni. Illetve még sok-sok milló forint kellene hozzá.Nagyon tetszik, de én dombtetőn szeretnék lakni hatalmas környezetre látással!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem a meghatározó bútorok beépítettek, s lehet maradnak is. Igen, feltehetően a lakók személyisége is ilyenné tette, amilyen.

    VálaszTörlés
  7. Én akárhogy nézem, nem látom, hol illetve mi van a föld alatt. Tetszik a környezet, a szobák meglehetősen világosnak látszanak. Egészében tetszik, főleg kívülről, a sok zöld. Egyedül az a gaudís fürdőcsempe-megoldás rí ki nagyon nekem az egészből, egyszerűen pocsék, az összes többit harmonikusnak érzem.

    VálaszTörlés
  8. Azonnali szerelem! Második meglátás: környezet. Az is csúcs!

    VálaszTörlés