Oldalak

2017. december 11., hétfő

Mennyi a mennyi?

Sokat hallgatom a rádiót. Igaz, ha migránsoznak és megy a propaganda, kikapcsolom. Van, amikor a sok már az ellentétébe fordul. Ilyenkor jönne jól a zenehallgatás. Nem lehet, elromlott a kazettalejátszó, majd a CD lejátszó is. Maradt a "csupasz" rádió. (A javíttatás utólag jutott eszembe, bár oka lehet, hogy a szerviz, ahova hordani szoktam a gépeinket már évek óta bezárt. Nem is látok ilyen típusú hirdetéseket. Jó a kérdés? A készülék amúgy legalább 15 éves, ha nem több. )

Szóval, elhatároztuk veszünk egy újat. Úgy is tettünk. (Fiam megnézte a kínálatot, azt látta, hogy az internetes választék köszönő viszonyban nincs a bolti választékkel, s áruházanként nagy az eltérés. A nálunk található nagy áruházban körülnézett, magasak voltak az árak, így kerültünk a másikba.) A készüléken a rádióállomásokat nem tudtuk befogni. Másnap vissza, azt hittük rossz ,kicserélték. Igen ám, de az újjal is így jártunk. Próbálkozások, ismerős próbálkozása, semmi. Vissza a boltba. Akkor már a neten is utánanéztünk mi lehet a gond, s tudtuk milyen készüléket nem akarunk.

Kiderült a település völgyben fekszik, s rádióadások fogása/hallgatása ügyében  ez nem előny. Most már új készüléket, másik fajtát úgy hoztunk el, úgy,  hogy az üzletben teszteltük. 3. utunk volt ez már... a készülék márkás, s mert márkás drágább is. Meglehetősen. Viszont meggyőztek, miért is ezt válasszuk. Hazaértünk,  s láss csodát, bejöttek az adók!

Amit láttunk: hatalmas tömeg, mindenki vagy nagyon sokan vásárolnak, az eladók leterheltek, inkább önkiszolgálás folyik, többnyire. Valaki a Mária Rádióhoz keresett készüléket, mert csak azt szeretné hallgatni. Én mondtam neki, azon aztán bejön sok csatorna, ilyenünk van otthon. Kicsi, semmi rádió, soha nem volt vele gondunk. Csak rádió...

S, ha már ünnep és ajándékozás két könyv. A témák mások, távoli világok. Vagy nem?


A könyvről. s a Tér Lélek Tan-ról. S a blog, ahol erről először olvastam. A lakberendezés lelki háttere, s életünknek a lakásunkra, s lakásunknak az életünkre gyakorolt hatásáról, ha nem akartok a linkekbe belemerülni. Megint lakberendezés, ha nincs tv az ember talál új utakat a témához.

A másik könyv, már az adventi időszak miatt is:


11 megjegyzés:

  1. Hmmmm! - Ma Trom Kata könyve kapcsán órákig elidőztem a blogjában.
    Köszönöm az ajánlást, megkeresem ezt a könyvet a könyvesboltban.

    VálaszTörlés
  2. Javaslom a Bartók Rádió hallgatását!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Margaréta sok CD-m van. Boldog régi időkben főzés közben sokszor hallgattam ezeket. A riportokat szeretem, a fentieken kívüli műsorokat. Sok ötletet szedtem fel az évek során amiket a munkámban felhasználtam. A legnagyobb "dobásomat" is. Azt nem írtam, hogy csak a Bartók jött be az összes csatorna közül, örültem neki, de kevés volt, több kellene. Most meglett.

      Törlés
  3. A Szögletes Aranyhal nem az övé, ha mondhatom így tanítványa vagy lelki társa.Viszont sokszor ír róla, így figyeltem fel rá évekkel ezelőtt. A könyvben nincsenek fotók, de olyan érzékletesen, lélekből ír, hogy látod azt, amit olvasol. S egy érdekes megközelítés. Érdekes, amikor a házunk a miénk lett, s folyamatosan nem laktunk itt,mindig úgy köszöntem el tőle: szeretlek. Fontos volt nekem. Tényleg álmaim háza.

    VálaszTörlés
  4. ♥nagyon hálás vagyok a könyvajánlódért, nem láttam volna meg nélküled, nagyon szuper

    VálaszTörlés
  5. A youtube-on nem szoktál zenét hallgatni ? Ott is van olyan, hogy egy egy téma (pl klasszikus vagy akár más is, válogathatsz) pláne a relax muzsikák 1-2-8 sőt van, hogy 9-8 órán át szólnak megállás nélkül. Próbáld ki !

    VálaszTörlés
  6. Ez igaz, de be kellene szerelni, a rádió meg ott van állandóan.

    VálaszTörlés