Oldalak

2017. december 2., szombat

Hideg napok

Észre sem vettem úgy osonkodtak be a kert alatt. Tegnap, amikor Zsebit sétáltattam már fázott a kezem. Ma hirtelen felindulásból ugrottunk el Gutorföldére, s még máshova is mentünk volna. Olyan hideg szél kapott el ahogy kijöttem a templomból, hogy  fordultunk hazafelé. Csodálkoztam, hogy ennyire lehűlt ma.  Ezek csak kiegészítő fotók a többi, mástól Fodorkánál.

Amikor ezt fotóztam még sütött a nap.



 Uram feltette a tálast, idekerült a mécsestartó is. Összetartoznak szerintem, csak a helye maradt üres. Szerettem ott is, de így együtt nagyon nagyon.



Gutorföldén.

 












Ezt már a faluban fotóztam.


9 megjegyzés:

  1. Szépek a fotók, jó nézni!
    Igen hideg van. Na de kesztyű, sál és hajrá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak tudod, én igazán nem vettem észre, hogy ennyire lehűlt, akkor szembesültem vele, de nagyon.

      Törlés
  2. Csodaszép a korongi nagy tányér az érnyékokkal!!!! Meés lehet a házatok.
    Nagyon szép helye lett a tálasnak,mécsesnek! És bizony hideg lett,brrr.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szep fotok!!
    Valami megfordult..itt meleg van, +10 fok es neha tobb is..

    VálaszTörlés
  4. Nem győzök örülni, hogy valamikor erre a blogra idetaláltam. Itt mindig olyan szép, értékes dolgok vannak, és ez ritka. Most például az egyik kálváriáról a szejkefürdői jutott az eszembe. Ha valakinek van egy félórája, olvassa el az www.isabel.eoldal.hu-n az Erdély másodszor 2011 írásomat. Sajnos, nagyon hosszú napló, de én képtelen vagyok távirati stílusra. - Egyébként a tálas nagyon gyönyörű így, én is szerettem volna valaha ilyen népi házban lakni, sok-sok gyönyörűséggel.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a képeket ♥ kiegészítettem az anyagomat !

    VálaszTörlés
  6. A tálas és a mécsestartó nekem is nagyon... :)
    Kedves, hangulatos, meleg az otthonotok, én is mindig megcsodálom.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett az új elrendezés a tálassal! A mécsestartó helyére biztosan hamarosan fogsz találni valami értékeset!
    Nagyon szépek a templomról és a feljárójáról készült képek is, legalább így fotókon láthatom.

    VálaszTörlés