Oldalak

2017. december 7., csütörtök

Fagyba dermedve

Fagy, köd, hideg, éppen csak kinéztem a madaraimra, no és a felügyelőjükre. Aztán hoztam a gépet, s kint ragadtam, majd odafagytak az ujjaim. Szerettem ahogy a halál mögött és előtt ott volt az élet, ígérete.  Amik nyáron, ősszel örömöt és szépséget nyújtottak, most sem hagytak el, csak másként szépek. Jó köztük járni, összefagyni, gyönyörködni bennük. Lesimítja az ember lelkét. És biztatást ad, érdemes csinálni.

Nyári orgona

 Lonc


 Tűztövis

Hortenzia


 Másik lonc

 Orbáncfű

 Aster


Mályva


Ők még így is szépségesek

Az Abélia vitézül tartja magát, virágban!

Izsóp
 



 Aki későn virágzott vagy akit a meleg ősz megtévesztett

 A tavasz ígéretével, mahónia

 Leszállásra várva


9 megjegyzés:

  1. Ilyen hideg van nálatok? valószínüleg ez a csípős zúzmara jön felénk is.Csodásak a fotók!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Ilyen, ahogy látod, dél lesz, s még mindig. Előbb beszéltem a baranyai barátnőmmel, náluk süt a nap.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű fotók...Itt is süt a nap ezerrel...igaz a levegő azért hideg.
    Én csak a szomszéd telkéről készítettem a deres képeket, még nem tudom milyenek, a gépben vannak még a fotók

    VálaszTörlés
  4. Hát még jó, hogy van ez a blog a szépséges fotókkal, mert itt nálunk csak a Nap süt, még a kertvárosokban sem látni ilyen zimankóvirágos növényeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Isabel itt egész nap láthattuk, ez a ló túlsó oldala, tegnap du. az erdőn sétáltunk napsütésben.

      Törlés
  5. gyönyörű fotókat készítettél,
    az Instagramon láttam valami hasonlót, de a tiednek olyan jó otthoníze van

    https://www.instagram.com/p/BcZc2Wmh84n/?taken-by=countrylivinguk

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én madaraim nehezen állnak modellt, meg a gépem sem olyan, de legalább jönnek sokan, enni.

      Törlés
  6. Nálunk nem is volt még ilyen szép zúzmarás reggel, fel is vagyok háborodva :))
    Meseszép zúzmarás fotókat lehet készíteni, nagyot tud alkotni a természet.

    VálaszTörlés