Oldalak

2017. október 15., vasárnap

"Aztán vannak megint házak,



 melyekben békesség és öröm tanyázik. Ha megpillant az ember valahol egy ilyen házat, egyszerre úgy érzi, mintha hazaérkezett volna. Otthonszaga van a füstnek, mely belőle fölszáll. Ne­vet az ablaka, s az ajtaja hívogat. Az ember érzi benne a békét és a mele­get, mely mint egy láthatatlan napfény, beragyog mindent maga körül." Wass Albert

 


  






   




  

 

Hosszúperesztegen készültek a fotók. Százszor elmentünk előttük már, most megálltunk.

5 megjegyzés:

  1. Ezt az érzést benned keltik az emlékeid miatt. Lehet, bent ölik egymást. De az érzés jó, békével tölthet el.

    VálaszTörlés
  2. http://lmaim-hzunk.blogspot.hu/2014/04/paraszthaz-gige.html én ezeket a házakat szeretem, nosztalgiával töltenek el. Az egyik tán lakatlan, úgy tűnt, de valaki járt az udvaron. Nekem -az egységességük, ahogy összehozták őket, minden együtt volt- szép. Én úgy érzem tényleg hazaérkezek, a harmóniájukkal együtt. Persze, lehetett, lehet mögötte más is, nekem ezt jelentik.

    VálaszTörlés
  3. Írd meg az e- mail címed, küldök neked szütyőkét.

    VálaszTörlés
  4. Nem az e-mail címed akartam kérni, hanem e-mailen a lakócímed.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is van két ilyen kedvenc házam - magam se tudom az okát, miért "fogott meg" mindegyik...Időnként olyan hülyeségek jutnak eszembe, hogy tán egy másik életemben valami ilyesmiben élhettem ???

    VálaszTörlés