Oldalak

2017. március 17., péntek

Ki korán kel

Tudom, már nem szabályos a madáretetés, de maradtak magok az etetőben, s igény is mutatkozott az éjszakai fagy után. Fogtam magam a reggeli kerti körutam közben, s hoztam még némi napraforgót a vendégeknek, akik meglehetősen sokan voltak. Hogy kik, csak a fotók gépre kerülése után derült ki. (Azt tudni kell, ez egy régi és rossz fényképezőgép, makrózni pl. nem enged. S legalább 10 méter távolból fotóztam, ezeket vágtam meg. Az odús fotó még távolabbról készült.) Remélem jól azonosítottam a madarakat. Széncinegék is voltak, de valahogy az ő fotóik homályosak lettek. Ők állandó lakóink és vendégeink.


 Tengelic, s ez csak a gépre áttétel után derült ki.

 Mezei verébbel.


 
  Odú (a szomszédban) és etető.

 Széncinege pár már fészket rakott az odúban.






3 megjegyzés:

  1. ÓÓÓÓÓ! irigykedem és veled örülök,hogy a cinkék fészket raktak nálatok!!!!!Ez egy régebben kitett odú? Milyen magasan van?
    Úgy szeretném,ha az én oduimba is befészkelnének!!!!!
    Szabályos még az etetés,mivel éjszaka kihül a kis testük. A kaja melegíti őket.

    VálaszTörlés
  2. Mónika, ez a szomszédban van, de már tavaly óta. A mienké új, pár hete van kint, de ettől kb. max. 10 méterre.Gondolom, ha ősz óta kint lenne a téli esetleges belehúzódással már megismerték volna. A múltkor láttam körülötte mozgást, de azóta nem. Ez lombok közt van, a miénk előtt éppen nem takar lomb. Nehéz mindennek megfelelni. Gondolkodtunk, hogy a fűzfára tesszük át, esetleg?

    VálaszTörlés
  3. Akkor most jottem ra nekem is odu van az udvarban:) itt a mokusok mennek be idonkent.
    Gyonyoruek a madarkaid!!

    VálaszTörlés