Oldalak

2016. december 6., kedd

Mekkora ötlet!

 
 
 
 
 

6 megjegyzés:

  1. Néztem egy darabig,néztem-néztem és nem értettem igazán.Aztán leesett.:)))) A madárkák nem veszik észre az ablakban leskelődő embert? Ki kellene próbálni, bár felénk sokszor akkora szél süvít,hogy ezek a dobozok repülnének.:)

    VálaszTörlés
  2. Igen, kamerát is szerelt fel belül, úgy kukkolja ahogy esznek.

    VálaszTörlés
  3. Nekem ez a bánatom, hátul van az etető a fán, sokszor el is repülnek, ha odamegyek. Most, hogy fagy van és hideg, többféle cinkét is látok köztük.

    VálaszTörlés
  4. Megtaláltam a blogját a művésznek, de sajnos a fb-ra települt át,a blogban már tavaly óta nem ír: http://jadafitch.blogspot.hu/
    Én próbálom az etetőket a konyhaablakhoz közel rakni,-aránylag-, és bentről sasolom őket és onnan fotózom.Rázummolok a géppel, a távcső is kéznél van.:)Ezek nélkül kisesélyű a gyönyörködés.

    VálaszTörlés
  5. Szenzációs az ötlet ! Annyira értékelem, (és irigylem) amikor valaki ilyesmiket tud kitalálni.

    VálaszTörlés