Oldalak

2016. december 10., szombat

Egy meleg nap délutánján

 Már mihez képest  meleg? A tegnaphoz? A felöltözéshez? A túlöltözéshez? Minden esetre lett mára egy boldog kutyánk, akit kicsit megjárattunk erdőn és mezőn. S nekünk sem ártott a mozgás. Az udvart tegnap összehúztuk a tujainvázió után: ágak, levelek, hordalékok. Várjuk a havat, ha majd jön, tiszta udvarral.

 Hunyorok, őket aztán nem zavarja a fagy. Mindhárman bimbókkal tele. A harmadiknak elhúztam a leveleit, ott kuporognak a bimbók alattuk. S a primulák közt is van, ami nyílik. Tudom, most nem ez a dolga. Apró kis fénysugárkák ebben a rideg időben.


Alkonyi búcsúzás: bent és kint.

2 megjegyzés:

  1. Ó, látom nálatok is csodás volt ma este az ég ! Én is rohantam, megörökíteni :-)

    Az nem lep meg, hogy a hunyor bimbókat rejteget...Nyílik az akár a hó alatt is - erős kis virág az ! És ki tudja, lesz-e itt egyáltalán hó ?

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű fotók...én sajnálom, lemaradtam ezekről a szép látnivalókról...

    VálaszTörlés