Oldalak

2016. augusztus 10., szerda

"Áldjon, Uram, Tégedet víz nővérünk miatt,

Oly nagyon hasznos ő, oly drága, tiszta, alázatos."

 Assisi Szent Ferenc Naphimnuszának szavaival köszönöm a mai napot. Oly nagyon kellett már az eső. Pedig nem akart jönni, nem, dehogy. Már tegnap becsapott minket, ma sem mutatott hajlandóságot. Gondoltam, kiszúrok vele. Megöntöztem, ami tegnap elmaradt. Nem tudta elviselni, hamar megmutatta mit is tud ő. Úgy szakadt, oly fehér volt tőle a táj, azt hittük havas eső esik. (No, itt úgy le is hűlt, majd megfagytunk délelőtt.)

Amúgy két napja, hogy elindult hazánk felé a hidegfront, hozzám már elküldte hírnökeit...



Ezt utólag hoztam, a netről, ki tudja honnan mentettem, viszont mikor az előbb megláttam, tudtam, nem hagyhatom ki. Lépek is, hulla vagyok. Durva ez a front, nagyon.

5 megjegyzés:

  1. Itt ma még egész nap 30 fok körül volt, most estére ért ide az első része, de látom a radaron, hogy van még utánpótlás.
    Az vigasztal, hogy utána jó pár napig szép csendes idő lesz.

    Gyönyörű a második kép...A fénye, a színe.

    VálaszTörlés
  2. Sajnos,mi most is kimaradtunk az esőből,pedig nagyon kellene.Eső nincs,de a törött bokám akkor is fáj.
    Anci

    VálaszTörlés
  3. Kedd este már hideg volt nálunk, tegnap kiskabát,sál,aztán szakadó eső.
    Most süt a nap, de hideg van.

    VálaszTörlés
  4. A fotón a kép van, ill. ebben tükröződik a szoba. Látszik? Rácsodálkoztam, sokat kínlódtam, míg a fotók összejöttek. Ma már délutánra jó idő lett, jó kertészkedős. Viszont volt a kertben rész, ami eső ellenére is száraz. Ennyit erről, két méterre tőle már nedves volt as föld.

    VálaszTörlés