Oldalak

2016. augusztus 30., kedd

A gyűjtögetők

 A mályvákat fotóztam, amikor felfigyeltem egy tántorgó méhre. Nem is értettem, találgattam mitől? Aztán láttam tele volt virágporral, a mályva virágjában jól ráragadt. Kicsit megrázta magát aztán mégis fel-és elrepült.



Akkor már a mályvák se maradjanak ki. 

 

Felénk borul, de nem esik, s a barométer szerint nem is fog. Jó idő egy kis kertrendezésre. Tegnap már elkezdtem, a napvirágok túlburjánozták magukat, idén alig volt virág rajtuk. Gondoltam, itt az ideje a tőosztásnak. Itt volt. A földben csak gyökerek voltak, nem csoda, ha semmire nem mentek. Kísérletképpen ültettem közéjük bíborkasokat, meglátjuk mire mennek együtt és milyen lesz a színhatás. Megdöbbentem, amikor átültettem őszrózsákat is, a tövüknél csontszáraz volt a föld. (Ez már csak zárójeles megjegyzés, ásom, ássuk elő a kertet növényeknek, de előbb kitermelünk, lassan már falat tudnánk húzni a kitermelt téglákból. Egész, ép téglákból. Nem is érti az ember, konténerbe gyűjtés helyett beásás. Az egész kert szinte építési törmelék, amire valószínű földet hordtak. Így volt az egyszerűbb?! Nekünk biztosan nem.)



2 megjegyzés:

  1. "tántorgó méh" :))))) .Olyan lett.mint Micimackó,aki bentragad a mézes csuporban.:)
    És egész téglákat találtok, Mert a téglákat nagyon szeretem, de a törmeléket a föld alatt nem.

    VálaszTörlés
  2. Mamka is is, de sok az egész és nagyméretű tégla is.

    VálaszTörlés