Oldalak

2016. január 9., szombat

Szombat délután






 

  


 A vendég, nem vegyül Cirnyó... pedig oly kedves a kis jövevény, úgy játszana vele, oly ártatlan, hogy volt szívük????,  most ismerkedik a kerti léttel. Most pedig fogom magam, s lefekszem olvasni. Azt tudni kell, hogy mire ebéd után útra kész lettem/lettünk, megeredt az eső. Így a havas, erdei kirándulásunk odalett. S lett helyette egy almáspite. Azt hittem gyors...., viszont eszméletlenül finom, s nem édes.



Búcsúzom, pihenünk.

6 megjegyzés:

  1. O tenyleg Gingeres:)) macskak kozott is olyan a baratkozas, mint emberek kozott, mar kifigyeltem.Panda is nehezen fogadta el Puskint, de mar elfogadta.
    Az a suti nagggyon jol nez ki:)) mondjuk en most mar csak a ferjem szulinapjara sutok, az Advent nagyon gazdag volt sutemenyben, is:)

    Jo pihenest, puszi:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki ez a kis majszos szájú cicus! Tündérbogyó is egy vörös cicust kerget mostanàban a réten, nagyon szeretné haza hozni, de Töpörtyű mindig elkergeti.

    VálaszTörlés
  3. ó,de nyugalmas minden itt!♥
    A madárkák,az édes cicák,a süti.:) Mind otthonos...

    VálaszTörlés
  4. Na ilyen amikor ép pihensz. Csak sütsz egy fantasztikus sütit, eteted a madarakat és vigyázod óvod a cicusokat. Lehet , hogy én ismerem rosszul a pihenés szó jelentését? :o))) A sütid istenien finom lehetett.

    VálaszTörlés
  5. Györgyi, én ünnepek után napokig feküdtem, mikor tudtam.Ez a karácsonyi cirkusz, nekem sok volt. Közben némi egészségügyi probléma is akadt, amikor szenvedtem, mint a kutya, amelyik hetet kölykezett. Mondta volna nagyanyám. Most mintha lenyugodott volna az is. Úgy látszik ezek a problémák a karácsony kísérői nálam. Tavaly is, most is.

    VálaszTörlés
  6. kedvemre való az az almás-diós süti, el is mentettem a linkjét...

    de szépek azok a cicák!! :)

    VálaszTörlés