Oldalak

2015. december 30., szerda

1500.


S a kerek szám ürügyén, ha már rendhagyóra sikeredett ez a bejegyzés, köszönöm, akik velem vagytok, s olvastok. Amikor pár hete a 200.000 olvasót jelezte a statisztika kellett volna ezeket leírnom, de akkor  gondok fojtogattak. Sokat gondolok Vidékek legbelül Laurájára, azt hiszem ő talált rám legelőször, s aztán már jöttek az olvasók, vagy én fedeztem fel embereket, köztük korábbi blogom olvasóit is, vagy akiket még arról a blogról olvastam, olvastuk egymás írásait, voltunk részei egymás életének.

Örülök, s köszönöm, hogy velem vagytok!




 stone-sculptures-mosaic-johny-clasper-14

pet-bed-inside-mattress-colchao-inteligente-postural-19 


Igazándiból egy film miatt fog engem ez a helyszín, ha valaki nem látta volna még:


 S szintén a film ürügyén, még Angel hozta valamikor a blogjában. Onnan mentettem, mert annyira szép, misztikus, tiszta és szívbéli.


10 megjegyzés:

  1. Isten éltessen blogostól,mindenestől Téged!!!!
    Laura jól van , a fb-on megtaláltam.Virul.:)
    Én pedig azt köszönöm,hogy vagy!♥

    VálaszTörlés
  2. Draga Aniko:)

    Meg nagyon sok 1500-at kivanok!szeretlek olvasni hazastol, macskastol, kutyastol:)
    Engem Te talaltal meg, igy kerultem ide, es hogy en ennek mennyire orulok:)

    Boldog Uj Evet is!:)

    puszillak, nagy olelessel!:)

    VálaszTörlés
  3. Rohan az idő...Elgondolkodom néha, a sok gép előtt töltött óra, a sok leütött betű mennyire része lett az életünknek. Pár évtizede gondoltál-e arra, hogy naponta bejön majd a világ a szobádba és új barátságokat köthetsz, még ha csak virtuálisan is ? És természetesnek fogod tartani, hogy a gondolataidat megoszd ismeretlenekkel ? 1500 történeted már itt marad, megörökítve az utókornak. Hát csak szaporítsd a bejegyzéseket, mindig lesz, aki szívesen olvassa !

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok Holdgyöngy!
    Azt hiszem nem is vagyunk "idegenek", akik olvassuk egymást, mert van van valami közös bennünk.
    További jó blogolást 2016-ra is és BUÉK! :-)

    VálaszTörlés
  5. Méltóságteljesen írtad ezt és mindeniket.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok ehhez a gyönyörű kerek számhoz! Igazán impozáns, én pár napja léptem túl a százat :) Aranyos Fodorka gondolatai fogalmazódtak meg bennem is, így nem írnám le még egyszer. További sok sikert, kitartást és erőt kívánok. Mihamarabbi 2000. bejegyzést és Boldog Új Esztendőt!

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy rád találtam ♥

    VálaszTörlés
  8. érdekes ez az egymásra találás...egyszer csak felkelti valamiért a figyelmünket egy írás, egy kép aztán ott ragadunk, mert rájövünk, hogy hoppá! ez nekem nagyon tetszik, ide szívesen jövök máskor is...hát így valahogy :)

    Szép szám az 1500. Legyen kedved, türelmed további 1500-akat írni :) Mindannyiunk örömére.

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szavaitokat, s még egyszer: örülök, hogy velem vagytok.

    VálaszTörlés