Oldalak

2015. november 22., vasárnap

Ki ismeri? Örökzöld tatárvirág!

Ennek is a sempervirens ‘Autumn Snow’ – tavasszal és ősszel is virágzó, változata lehet, mert tele van most is virággal. Köszönöm mindenkinek, aki segített a nyomozásban! És a két Melindának, övék lett a találat.




S ha már a kertben jártam és fotóztam, hadd mutassam a borbolya csodám, imádom a színeit, most lendült formába:

 





és az agyonkeresett, végre megkapott kikeleti bangita, ami úgy néz ki, hogy megeredt, sőt új levele is lesz!


Hogy érthető legyek, miután kikeleti bangitát nem sikerült szereznem lett illatos bangitánk.( Honnan hoztuk? Hát, természetesen Kecskemétről! Ritkán vagyunk ott, mindig akad valami kincs.) S nem akar semmire sem menni.

4 megjegyzés:

  1. Sokszor nem tudom a növények neveit, de gyönyörködni bennük azt igen!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a narancsepres segítséget. Most szívesen viszonoztam volna, de sajnos nem tudtam. Viszont most már tudom, hogy keressem a sohollári erdőt :)

    VálaszTörlés
  3. Miklós a dolgok körbejárnak, én azt hiszem Petrik Adrienn legújabb könyvéből ismertem meg. Egy éve még én is csak találgattam.

    VálaszTörlés
  4. A nevekkel a kerteszet ellenere mindig gondban vagyok, de a szepseguk megfog:)

    VálaszTörlés