Oldalak

2015. szeptember 9., szerda

Blogajánló, könyvajánló

Jobb híján ideteszek egy linket, egy beszélgetést, ami kiderült nem működik,(tehát)  s ajánlok egy blogot, ami már könyv formában is elérhető. A blog és a könyv címe megegyezik. (S az ajánlott riport itt meg is tekinthető.) Tulajdonképpen kisgyermekes szülőknek(?) szól. A kérdőjelet az előző szó elé is tehettem volna. Szóval fiatalnak, középkorúnak és idősebbnek is szólhat, aki érzékeny társadalmi, nem csak pszichológiai, netán gyermeknevelési problémák iránt. Közben jót szórakozunk, (ön)magunkra (fiatalkori?) ismerhetünk.

Mindkettővel kellemesen töltöm az időmet. Olvassuk, gondolkodjunk, változtathatunk?

4 megjegyzés:

  1. Esténként az Aranyketrecet olvasom.....Kellemes meglepetés. Bevallom ,féltem ,hogy nyomasztani fog, de fantasztikusan ír Benedek I. Nagyon köszönöm,hogy említetted!!!!!
    Benedek I. többi könyve milyen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a hétvégén kezdtem el az Aranyketrecet :-)

      Törlés
  2. érdekes, nekem Benedek István nekem inkább mint az orvos maradt meg, pszichiátriai tanulmányok idején kaptam ajándékba az Aranyketrecét...
    és bár a nagyapja Benedek Elek meseíró volt, nekem valahogy nem a regényíró maradt meg, hanem egy hatalmas kultúrájú csodálatos embernek 81 éves koráig aktív , végtelenül művelt és szerény embernek

    VálaszTörlés
  3. Olvastam még egy könyvét Három vagy két kisregény, de címére nem emlékszem (hetvenes évek eleje), de azok nem voltak hatással rám. Az Aranyketrecet többször, évek távlatából is olvastam, fiatalon az említett okok miatt, később, hogy újraolvasva hogy hat rám? Látod Katalin, megnéztem miket írt, ezek nekem kimaradtak,ill a Darwintól... és a Tudás útját forgattam, de inkább kerestem bennük, így olvastam át, ami érdekelt. Nagy tudású és humánus ember volt.

    VálaszTörlés