Oldalak

2015. augusztus 23., vasárnap

Vérteszentkereszt köveinek nyomában (Tata)



 









5 megjegyzés:

  1. De rég volt, hogy utoljára itt jártam, talán semmi sem változott azóta. Köszönöm. :-)

    VálaszTörlés
  2. Á, nagyon rendbe tették az egészet (én még a régi világban jártam itt, az is legalább 20 éve volt, ha nem több), Pálmaház stb, a parkot, az egész környezetet. Lehet, mint új korában volt., olyanok lettek az épületek. Ez talán inkább jól tartja magát, csak víz nem igazán folyt benne.

    VálaszTörlés
  3. Holdgyöngy, kimaradt egy s, Vértesszentkereszt. Mit jelent a zárójelben Tata?

    VálaszTörlés
  4. Ezek a fotók Tatán készültek, az Angolparkban, s Vértesszentkeresztről szedte össze a francia építész a köveket, amivel ezeket a romokat felépítette. Mivel ott ép faragott kő, szobor stb. alig maradt, eljöttünk ide megnézni ezeket. A mostani (két-három évvel azelőtt jártunk ott) gondnok szívügyének tekinti az itt-ott fellelhető kövek összeszedését. Mesélte hol talált azelőtt éppen rá egyre, s szerezte meg, s vitte vissza eredeti helyére.

    VálaszTörlés
  5. Ide készültem ma, de nem bírtam elindulni.

    VálaszTörlés