Oldalak

2014. november 27., csütörtök

Régen jelentkeztem,

 néha eszembe jut, hogy mit is írhatnék, aztán a helyzet lehúz. Fekszem amennyit csak tudok, úgy tűnt jobban is vagyok, a mai reggelem nem erről árulkodik. S lehet, hogy a szememre is ráhúzódott. Nem akarok rendelőintézetbe menni, megint hidegre, tömegbe, utazni. Gyógyulni akartam.

Akartam.

Karácsonyi készülődés. Bevallom még nem igazán mozdultam rá. Depresszió? Nem tudom. Viszont Kicsiház Katának van a Pinteresten egy gyűjteménye, karácsonyi ötletelése, itt kincsekre akadtam, ami talán még engem is megmozgat. Bár ezekhez is ki kell mozdulni, beszerezni, de amilyen egyszerűek, olyan nagyszerűek- szerintem. Továbbgondolásra inspirálók.



Felfedezésem  a gloria tv. Ingyenes, elsősorban keresztyén értékű filmekkel. Ha eljön Joe Black filmet keresve akadtam még rá. Bíbor és fekete, láttátok? Parádés szereposztás, izgalom.(Már az ilyen "hülye" filmnézőknek, akik a főszereplő sorsába teljes mértékben beleélik magukat, s fel-alá sétálva nézik a filmet, hogy az esetleges szörnyűségeknek ne legyenek részesei, de azért kövessék. Normális vagyok? Ennyi idősen, így izgulni?) Persze, ha a szál érzelmi, ha bűnügyi azon akadok fenn. Ilyen vagyok.

5 megjegyzés:

  1. :) Örülök minden karácsonyi ötletnek!!!!Megnézem.
    A glória tv-vel már találkoztam, de aztán mindig elfeledkezem róla.Én is ilyen beleélős vagyok.Szerintem ez az alkatunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ami nem mintha megkönnyítené az életünket,de talán másét igen.Remélem.Mármint,hogy beleérzőek vagyunk.

      Törlés
  2. nagyon sokat gondolok rád
    szeretettel
    kívánom, legyél jobban

    VálaszTörlés
  3. En a bogos filmeket szeretem nagyon, elore keszulok zsepivel:) ezt a filmet sem lattam meg.Van mit potolni, de koszonom, mert neha ugy neznek , de tul nagy a kinalat es nehez eldonteni melyik a jo.

    A dekoracio nagyo otletes, megis egyszeru.Szeretem.

    VálaszTörlés