Oldalak

2014. augusztus 10., vasárnap

Variációk


 
 









7 megjegyzés:

  1. Otthonos és szép! A kék teáskanna milyen szerzemény?

    VálaszTörlés
  2. Ugyanazok a szavak sejlettek fel bennem a képeid láttán, mint Évának. Jó lehet itt élni. Igazi álom ház.

    VálaszTörlés
  3. :) Én is a kék teáskannát szúrtam ki elsőre.:))))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon izleses, az ablak is nagyon tetszik ,a fuggonye!

    VálaszTörlés
  5. Ugyan ilyen teáskannám van nekem is.:)
    Még a rendszerváltás előtt vettem Erdélyben. Volt egy ugyanilyen napsárga is csak már tönkrement.
    A húgommal voltunk Csíkszeredában barátoknál, akik bekísértek Brassóba és volt egy pár óra a vonat indulásig ezért villamossal bementünk a belvárosba. A villamosról vettük észre a sárga kannát egy vasedény bolt amúgy szinte üres kirakatában. A húgommal egyszerre ugrottunk föl kiabálva, hogy szálljunk le, a barátaink semmit sem értettek az egészből. Azt meg végképp nem értették, hogy hogy lehetett megvenni egy olyan teáskannát, amiről már újkorában le volt pattanva a zománc egy-két helyen, de nem volt belőle több. Később az egész kiterjedt baráti kör nekünk vadászott gyönyörűséges sárga zománcos dolgokat, aztán egyszer csak nem volt több sárga, majd lett ez a kék. Ebből is van többféle kanna is és más is. Mindegyiket nagyon szeretem, mert mindegyiknek története van. A legképtelenebb helyeken lehetett ilyen dolgokat találni, kis falusi vegyesboltban, a három halkonzerv és a jegyre zsákból mért cukor mellett virított egy csodálatos kék gyümölcsmosó. Ráadásul fillérekért. Nekem egész más értéke van ezeknek a dolgoknak, most simán bemehetek egy divatos konyhafelszerelési boltba és vehetek egész készletet, de az nem ugyanaz.

    VálaszTörlés
  6. Valakitől került hozzám, aztán itt leparkolt. Viszont a tésztaszűrőm, szintén zománcozott az is román, de itt vettem. Köszönöm, hogy elmesélted. Szép ez a kanna, az anyaga, természetes. A színe! Itt otthonra lelt. Tudjátok, kicsit magam alatt voltam, ilyenkor kezdek el fényképezni olyanokat, a mik majd megemelik a lelkem, sikerült. Köszönöm a mondataitokat.

    VálaszTörlés