Oldalak

2014. július 21., hétfő

Buba kertje és a meleg




Buba, B. Kéry Ilona beceneve volt, ha már Káptalantótin jártunk "elugrottunk", hadd nézzem meg személyesen is (az utcáról) a házat. J. már fotózta a tavasszal, ő még  a kertre is ráláthatott, nekünk maradt a homlokzat, de legalább eljutottunk ide. S ahogy ránéztem jöttek elő az olvasottak, mesélhettem.

Tegnap kegyetlen nap volt melegileg, úgy láttam, másokat is megviselt, a Balaton környékén (már amerre mi is jártunk) legalább négy autót láttunk megfordulni, eltévedésükre ébredésük után. Amúgy mi is forgolódtunk. S már az induláskor belefutottunk a mentősökbe-tűzoltókba, akik  a kereskedelmi csatornán is bemutatott, szalagkorlátot áttört, s vízbe fulladt férfit, ill. az autóját és   kisfiút mentették. (Mi nem láttuk az adást, mesélték.) Inkább mondjam úgy, ellátták? Szegény kisfiú.

Estére itthon, mikor már nem voltam normális  a melegtől és a fáradtságtól jött egy kis beázás, 2 cm magasan állt a konyhaszekrényben, a csap alatt a víz....


Erre a mai reggelen  a laborban tettek rá a dolgozók. Én heves hisztivel reagáltam, főként  a kávéelvonás miatt, de a panaszommal nem voltam egyedül mert az ODM vizsgálóban már más beteg is panaszkodott. Azt ne is mondjam vért sem tudta a hölgy levenni, amit a már megbökött vénából  a kolléganő simán megtett. Néha érdemes hallgatni  a betegre is, ő ismeri a vénáit, látványra akármilyen problémásnak is tűnnek.

Akkor kicsit jöhet  a pihenés, megviselt vagyok, csak ezek kikívánkoztak belőlem. Meg oly jól esik egy kicsit panaszkodni.


7 megjegyzés:

  1. Anikó!
    Remélem mostanra sikekrült kiheverni a megpróbáltatásokat, és már csak az elmúlt napok szépségei maradtak vissza a lelkedben!

    VálaszTörlés
  2. Ó, Kéry Ilona kertje és Borsos Miklósé! Lánykorom kedvencei voltak a könyveik, lapról-lapra ismertem és vágytam a Kertbe.Néhány éve tudtam csak személyesen is megnézni.Kicsit csalódás volt,mert teljesen beépült körülötte,viszont beteljesült kívánság is volt,hiszen mégis láthattam és bekukucskálhattam.Egy bácsi ott volt,de nem mertem bebocsátást kérni.:(

    VálaszTörlés
  3. Remélem Andrea, eleget feküdtem ma délután. Mamka, én is ezt éreztem, de számoltam 38-ban vették, kukoricaföld közepébe építkeztek, meséltem a férjemnek, hogy volt az eredeti ház, aztán a hozzáépülés. Legalább nem került ebek harmincadjára, mert minden tipp-topp volt ott. Tudod, azért azt éreztem a lélek, a Buba asszonyé az nem volt ott.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo pihenest kivanok:)bizom benne a cicak segitenek eluzni a kellemetlen elmenyeket!:)

    puszi Aniko:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök, hogy eljutottál a kerthez! Amikor mi jártunk ott, nekem is az volt az érzésem, hogy hiányzik onnan valami. Igazad van, a lélek az ami nem volt ott.

    A vérvételes mellébökés és az azt övező hülyének nézés engem is meg szokott viselni. Hiába mondom én már a legelején, hogy nem vagyok egyszerű eset, mert baromi vékony a vénám... mintha a falnak beszélnék, nem is figyelnek rám. Vékony véna, na persze! Aztán amikor nem sikerül nekik, akkor meg úgy csinálnak, mintha az én hibám lenne.

    Holdgyöngy, pihengess, töltődj, kapcsolj ki :)

    VálaszTörlés
  6. J! A benti részeket hátulról fotóztad? Vagy szomszédból? Most nagyon zárt volt minden. Látszott, törődnek vele, minden tip-top, csak a lélek, Buba lelke.... Hát ezek a napok nehezek, sok front. Azért pihenek is, de úgy is megviselnek.

    VálaszTörlés
  7. Közvetlenül a kerítés mellől. Majd télen megnézem, hogy hátulról lehet-e látni valamit.

    VálaszTörlés