Oldalak

2014. június 7., szombat

Pipacsos






4 megjegyzés:

  1. Jó látni ezeket a szépségeket képről, de még jobb sétálni közöttük.

    VálaszTörlés
  2. nekem sosem sikerül elfotóznom a pipacsokat,
    gyönyörűek, szeretem, de a képeimen nem olyan, mint amit látok: más a színük, nekem olyan narancsos lesz , és foltos...
    talán nem jó a színszűrőm,

    VálaszTörlés
  3. De reg lattam eloben pipacsot is! persze lehet a varos az oka.Igaz utazaskor sem szoktam, pedig itt is biztosan van.
    Olyanok a kepeid , mint egy festmeny.Koszonom!:)

    VálaszTörlés
  4. Évek óta vadásztam pipacs fotózásra. Ezek sem lettek igaziak, kilenc körül volt, erős volt már a fény. Viszont kellett néhány fotó nekem, annyira kellett. Ahogy az út végéről ránéztem a mezőre, az út szélére.

    VálaszTörlés