Oldalak

2014. május 13., kedd

Ábrándozás

Olvasgatom a Nők Lapja enteriőrt.

 

Olvasgatom egyszer, kétszer, sokszor. A címlap fotóhoz tartozó cikk, a Kolostorból otthon. Nézem a fotókat, amikor az ízlés találkozik a pénzzel. Fantasztikus hangulatokat rakott össze az otthonában a háziasszony.

S néhány olvasott blogger lakásáról bemutató: Kicsi Ház, a Térkultúra

Másik ok az ábrándozásra a Veranda, kéthavi lap, parasztházakkal (IS) foglalkozó, szinte egyetlen a témában. Most, kivételesen többet is bemutatnak, s éppen a követendők közül. (Az már csak csendben fut át rajtam sokan a  lap -tán lengyel testvérének- online oldalairól mutatnak be házakat. A mi szerkesztésünk más? Nálunk nem lehet találni, vagy kevés az olyan otthon, akár kúria is amely közreadható lenne? Nem vállalják  a nyilvánosságot?) Vagy csak címükben hasonlók? Nézem a két lap reklámjait (értsd fentiek), azért az utóbbiban rengeteg, meg is jegyezte ismerősöm, aki átfutotta nálam . Nekem is feltűnt már, le is számoltam már így az oldalakat. Az Enteriőrben is vannak, de valahogy másként, bújtatva, más formába is öltöztetve, vagy egy-egy ilyen hangulati vagy tematikus berendezés fotózása sok pénzbe kerül, nem térülne meg? Pedig egy vonzó enteriőr megtekintése jobban vásárlásra ösztönözne mindenféle régiségkereskedésből,  s más boltokból is. Szerintem.

Úgyhogy már csak egy "szerelmem" van, amiről írnék, ez nem új megjelenésű, de hetente átfutok benne fontos cikkeket: a Nők Lapja Kert és virág. Mert álmodozni jó!!!!!!

címlap.jpg


5 megjegyzés:

  1. Az Enteriőr és a Veranda nekem is megvan,én is bújom őket. A kolostor házról a képek nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés
  2. Én a Blikk otthon és kertet veszem és a Nők Lapja Kert nekem is meg van, ennek az előző száma is. Nagyon szeretem bújni őket.

    VálaszTörlés
  3. szeretem ezeket az lapokat én is, főleg, ha ismerőst is találok (a hidegszódás Petrik Adrien, a kerámiás L.Molnár Zsuzsi) és én is újra meg újra végiglapozom (sőt, van, hogy kifotózom:)))))

    VálaszTörlés
  4. Jó tudni, hogy másoknak is kedvencei, s jó olvasásukkor álmodozni. Petrik Adrien a titkos cikkíróm, a kertes gondolatai nagyon megfogtak.

    VálaszTörlés
  5. Most pedig megyek és megveszem az újságokat.:) Köszönöm az ajánlást!!!!!

    VálaszTörlés