Oldalak

2014. február 8., szombat

Füzetemből

A polcon akadtam rá, érdekes éppen mellettem volt. Ebben az átrendezett és összezsúfolt életemben gyakorlatilag alig találom valaminek a helyét.

"Tündérek tették bölcsőjébe a boldogság  adományát. .. Egyeseknek anyajegyük van,  neki vidámságjegye.

Isten egyenesen ír görbe vonalakkal.

A kimutatott bánat növeli mások örömét.

A véletlenek gyakran végtelen sorozattá állnak össze."
Francoise Dorint idéztem, sejtésem szerint a Prücsök című könyvből.

"A másikat elbuktatni nem lehetséges a magam megbuktatása nélkül. Mikor ráébredek erre, az már nem sejtés;  a legkínosabb tudás.Pokoli: elkésett." Korniss Mihály

"Könnyebb félni valamitől, mint vágyni rá."
Timo Parvela

"A boldogság az, amikor sokat kapunk. A  fájdalom az,  amikor ezt mind elveszik. Én nem akarok boldog lenni többé, mert az egyszer nagyon fájni fog." Kiss Ottó: Csillagszemű Márió

Valamikor volt egy olyan kósza gondolatom, hogy kérek mindenkitől egy-egy gondolatot a boldogságról. Oly sokan, oly sokfélét írtak róla. Szerencse, hogy elvetettem.




4 megjegyzés:

  1. Bízom benne, hogy amíg ezeket a fotókat készítetted, meglátogatott ez a vágyva vágyott boldogságérzés:))

    VálaszTörlés
  2. szerintem ne vesd el, jó kis mondataid lennének ajándékba.

    Az én mondatom a boldogságról neked az, hogy az ott van mindig a közeledben, csak a szemüvegem néha bemaszatolódik, és nem látom...

    szép hétvégét.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szep gondolatok, es fotok, de a Mozsis kep belem fajt.:( gyonyoruek...

    VálaszTörlés
  4. Boldogság az, ha a halálod előtt úgy érzed, hogy érdemes volt megszületned, élned, és az sem zavar, hogy nincs messze az utolsó pillanatod sem. Boldog vagy, mert ugyan már megismerted a félelmet, de azt is tudod, hogy neked már nincs dolgod vele. Elvesztetted a félelemtől való félelmedet, a béklyóidat és ezáltal megnyerted a szabadságodat.

    VálaszTörlés