Oldalak

2013. december 3., kedd

Sikerült!!!!

A lényeg: egyenes adásban kellettt a családi programunkról beszéltem, kicsit hosszabban. Izgulós vagyok, nem szeretek szerepelni, ez viszont a szívügyem. Ezért is vállaltam el.

Aztán kiderült, milyen kicsi is a világ. A szerkesztő néhai főiskolánkon tanult, közösek voltak az emlékek, jó volt ezeket felidézni, s néhány olyan tanárról megemlékezni, akik meghatározták az ember szemléletét egy életre.

A kérdés már csak az: mi lesz, ha kihalnak az utolsó bölények?

4 megjegyzés:

  1. En sajnos csak az en idomben 7-kor kerultem ide, illetve akkor tudnek gondolni Rad.
    Orulok, hogy sikerult!! ilyen kozszereplesnel biztosan mindenki izgatott, es orulok, hogy ilyen harcolos vagy, mert en is:)

    Nagyon tetszik a fotosorozat, a tejfolos ujjal a macska, mintha Panda lenne az en ujjammal:)nagyon szereti, de csak egyfelet, akarmilyen tejfol nem lehet.Tiszta macska:)

    VálaszTörlés
  2. Ügyes vagy! Én annyira beszari vagyok, hogy sose mernék ilyet vállalni.

    VálaszTörlés
  3. Melinda én is, ezért volt csoda, hogy vállaltam. Ágnes, ismerős a helyzet. Anikó, köszönöm.

    VálaszTörlés