Oldalak

2013. december 8., vasárnap

Ami elromolhat

az el is romlik.

Elromlott a kávéfőző (most találtam valakit, aki megjavítaná, mert nincs meg a jótállás....)

Elromlottak az éritésre világító asztali lámpáink. Mire rájötünk, mi a baj, lejárt a jótállás.

Elromlott a, nem a, hanem A fényképezőgépem. Ez tragédia, a köbön.   A századikon, az ezrediken.

"Elromlott" , azaz lesérült macskaúr. (Itt a kiadás, az orvoshoz juttatás volt a gond.) Mert ugyebár, aki verekszik, az sérül. Aki sokat verekszik, az még jobban sérülhet. Ha esélyed van, biztosan bekövetkezik. Így jártunk, seb, tályog, állatorvos, kezelés. Ami jó: nem fogügy volt. Nézzük a jobbik oldalát, tudjuk mi a baj, remélem újabbat mostanában nem szed össze! (Miben lehet itt reménykedni?)

S elromlott, azaz megrepedt az egyik kályha üvegablaka. Nem tudjuk a csavart kivenni, tehát cserélni. Lehet, hogy új ajtót kell venni?

Mondjam még? 

Tudom, most szépeket kellene írnom, jelentem nem megy.

4 megjegyzés:

  1. Sajnos ez így van mindig. És mindig a legrosszabbkor.
    Másnál is ez van.
    Jó javítást és türelmet nektek!

    VálaszTörlés
  2. Oktober ota nincs fenykepezom..vehetnek is,de kozben megszoktam,hogy nincs.Most egy kulonlegest neztem ki,de meg egy ideig dedelgetem,nezegetem,aztan meg fogom venni.
    Tudom te jobban kotodsz a gephez,teljesen egyutterzek.

    VálaszTörlés
  3. Pech sorozat... kitartást egyszer csak vége szakad.

    VálaszTörlés
  4. Ezúton szeretném kifejezni együttérzésemet :)

    VálaszTörlés