Oldalak

2013. november 15., péntek

Könyvek, kiknek is?

Matthew Dicks - Egy képzeletbeli barát naplója

Új könyvek, felnőttekhez sorolódtak. Aztán elolvastam őket egyszuszra, szívemból. S kutakodtam, jól értem, jól érzem? A könyvbemutató gyermekeknek szólt, s könyvkritika  gyerekeknek (is) íródott. Gyerkekeknek, felnőtteknek?  Lényegtelen, akárki olvassa, neki és hozzá szól.

Finy Petra - Szívmadár

S egy, ami biztosan a felnőttek könyve. Ismerős lehet, Az óceánjáró zongorista c. film alapjául szolgált. Számomra a könyv is csoda! A nyelvezete, stílusa, a lelke, a témát már ismerhetjük.

Alessandro Baricco - Novecento

2 megjegyzés:

  1. jaj, de jó, hogy mondod ezeket a könyveket, Finy Petra régi kedvenc, az Óceánjáró zongorista pedig olyan film, amit ezerszerre megnézve is elvarázsol, alig várom, hogy Könyvtárban legyenek :))
    köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Én is könyvtárból hoztam, este "ők" voltak az olvasmányaim. Ha mesefejtés érdekel, vagy ilyen csoport, esetleg egy ilyen hétvége szóljál, ismerem aki a budapesti csoportot szervezi, összehozlak vele.

    VálaszTörlés