Oldalak

2013. szeptember 23., hétfő

"Szeptemberi bágyadt búcsúzó"

Nem tudom a fotók visszaadják-e azt mélységes csendet, békét, nyugalmat, meleget, alkonyi hangulatot, amit akkor éreztem amikor fotóztam?




S amikor a citromfüvet téptem le szörphöz, s beleszagoltam, még nyáron sem éreztem ennyire intenzívnek az illatát. Eszembe jutott a Már az óvodában megtanultam.... c. könyv egyik írása, mikor a szerző hóesés hangját veszi fel magnószalagra, s azt ajándékozza el. Szívem szerint ezt az illatot gyűjtöttem volna üvegbe, hogy majd valamikor, valakinek odaajándékozzam. Esetleg elővegyem zord téli estéken a nyarat eszembe idézni.

Aztán behuzódok a szobába, s kell egy kis melegség:


 Köszönöm a Mózsikról írtakhoz a sok hozzászólást. Csak azt nem értjük, hogy hova lett el, s egyszerre a kettő? Januárban Pif, az apjuk, augusztusban Hypó, az anyjuk, s most ők. Kicsit sok... Néha úgy érzem valaki befogta őket, de láthatja nyakukon a nyakörvet, mégis?  Vagy ki tudja????
E sorokkal elköszönök végleg tőlük. Örültem, hogy köztünk voltak, ha másfél évig, akkor is.


8 megjegyzés:

  1. Bizony,tökéletesen visszaadják a fotók a csendet,a nyugalmat.Még a lágy levegőt is érzem....:)
    Nekem nem volt erőm végigolvasni teljesen a cicás bejegyzésedet,mert még mindig nagyon hiányzik a mi Cicónk.:(Megértelek.

    VálaszTörlés
  2. :)Átjön. Az ősz, a nyugalom csodálatos.

    VálaszTörlés
  3. A pokhalos a kedvencem:)
    En a toparton a hullamokat, a viz szagat szerettem volna palackozni egy idoben, ott mindig megnyugszom, ha valami rossz van.Gondoltam masoknak is segitene.
    Jo lenne egy hosszu, meleg osz:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy érzitek. Értelek Mammka, tavasszal én sem tudtam a cicádra nézni, nem is értettem, mit látok.

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép természetfotók! Bizony visszaadják a nyugalmat, a természettel azonosulást, a hallatlan békét, nyugalmat! Verssorok motoznak tőlük az ember agyában. Megint nagyon remek képeket készítettél!

    VálaszTörlés
  6. Abszolút! Remek fotók, tetszetős színek és szép fények.
    Kellemes hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés