Oldalak

2013. április 16., kedd

Örömben üröm

Végre itt a tavasz, hétágra süt a nap, melege levetteti velünk a kabátokat. Sétálhatnék, élvezhetném, intézhetném a dolgaim, itt a kényelmes séta ideje. Az andalgásé,  a natsugarak melegének élvezetéé. Mondjam még? Helyette örültem, hogy hazamásztam a városból ahova dolgaimat intézendő mentem, s fekszem azóta is, egész délután. Megvisel, letepert, kizsigerelt a melegfront. Sajnálom. Ez nem panasz, hangos sóhaj.... tény.

Azért hoztam szépet is. Tegnap este macslevegőztetés közben fotóztam. Ill. az első még koradélután készült. A menyasszony.


Aztán este jöttek a fénysugarak, az áttetszések, a megvilágítások. (Azt azért elárulom, hogy ez már egy öreg fa. Miska macskám 13. évében van, azóta fotózom sétáltatás közben. Kiszáradtak az ágak, levágták őket, letörte vihar, s a munkások is eltávolították, mikor útban volt. Régi pompáját  tán "mennyasszonyként" láthatjuk.)

Egy kis ízelítő, ahogy sétáltam, ahogy ráláttam, ahogy nap is mozgott:
















11 megjegyzés:

  1. Jujjj,de álomszépek a képek,a fa,a fények!!!!!!!csodás!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!Nekem nagyon kedvesek.

    VálaszTörlés
  3. Téged is kizsigerel a melegfront? Engem is teljesen. Nagyon együttérzek veled!
    A fa szép!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű tényleg...és milyen találó a menyasszony szó rá :)

    VálaszTörlés
  5. Annyira kár, hogy ilyen rövid a tavasz. Mire élvezhetnénk, már vége is van. Bár tudnék ilyen szépen fotózni!
    Ülj ki sokat a napra és helyre áll az egészséged! Mi emberek is napelemmel működünk. Fürdőzz benne, ha van rá alkalmad!
    Ölellek

    VálaszTörlés
  6. Tudom, nem vígasztal, de engem is nagyon megviselt a melegfront, azért szintén megpróbálom kicsit élvezni is :-) Remélem ma már könnyebben vagy !

    VálaszTörlés
  7. Ó, ma már jobban voltam, úgy látszik kellett két nap az átállásra.

    VálaszTörlés
  8. Csodaszép képek, bízom benne egyszer a mi udvarunkban is áll egy ilyen fa, mert az azt jelenti, hogy itt maradhattunk, hogy nem éreztük szükségét továbbállni, mert itt elégedetten él(t)ünk. Megtaláltuk a helyünket.

    VálaszTörlés