Oldalak

2013. március 4., hétfő

Kidőlve...

Csak ülök, olvasom az újabb bejegyzéseket, hozzászólni? Azt most senki ne várja el tőlem, csak nézek ki afejemből, így kell azt hiszem mondani. Ez most nagyon áll.. Rendezvény volt, tömeggel, egész du. meg nem álltam. Egyszer beültem  a kismamáink közé, beszélgetni, ennyi megjárt.

Változik az idő, öregszem, vagy csak sok volt mára? (Volt egy délelőtti forduló is: óvodásoknak kiállítás megnyitó, aranyosak voltak, mjd szerzek fotót, volt egy pár jópofa. S le a kalappal az óvónénik előtt, mindig csodálom őket!!!)
Jó éjszakát!

8 megjegyzés:

  1. Sokat dolgoztál. Pihenj! Jó éjt!

    VálaszTörlés
  2. Nyugdíjasként meleg szeretettel javaslom, pihenj is. De élvezd csak, amit csinálsz, amit a gyerekek hoznak, mert abból bizony ki fogsz esni, s az első pihenések után hiányozni fog. Még ez is, hogy nagyon kifáradj.

    VálaszTörlés
  3. Stali, tudom. Csak az utolsó két alkalom nagyon leszedett. Miközben persze imádom, de akkor is! Aludtam 3 ájult órát, utána virrasztottam kettőt. Így megy ez!

    VálaszTörlés
  4. Hja, kérem, van olyan, hogy túlfáradás. Na, olyankor nincs pihenés.

    VálaszTörlés
  5. szerintem nem kor kérdése a fáradtság.
    aki teljes gőzzel dolgozik, lelkiismeretesen, annak jár a megérdemelt pihenés.

    Sok jó munka után sok jó pihenést kívánok!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem sem teljesen kortol fugg, az energiank naponta mas.JO sokat dolgozhattal azon a napon, de bizom benne mar pihent vagy:)

    VálaszTörlés
  7. Tegnap is, és még jobban dőltem ki. Azt hiszem a frontok (is)? no meg az alapbetegségem.

    VálaszTörlés