Oldalak

2013. március 4., hétfő

Itt már minden a tavaszról szól!














8 megjegyzés:

  1. Nagyon gyorsa váltás volt! Télből tavaszba!

    VálaszTörlés
  2. Éva nézd a színeket, ha nem magam látom, nem hiszem el. Egy hete 30 cm-es hó volt. A 8. fotón a fehér folt egy halott (valószínű) gém. Kicsit hazament meghalni.

    VálaszTörlés
  3. Nálunk nem nagyon volt hó az idén, sokkal kevesebb jutott, mint a Dunántúlra. De szinte egyik napról a másikra rügyeznek a fák, bokrok. Valóban, zöldülnek a színek. Szépen süt a nap, de még hűvös van.

    VálaszTörlés
  4. Az utolsó,fenyves fotó a kedvencem.:)

    VálaszTörlés
  5. Itt már az egész udvarunk gyönyörű zöld. Ha ilyen maradna az idő, szerintem pár hét és már füvet lehetne nyírni:) Végre, végre. Szépek a fotók!

    VálaszTörlés
  6. A márc. 15-ei ünnepen terveztem putriba menni, de most nézem a hosszú távú időjárás előrejelzést, hát az minden lesz csak nem tavaszias. Éjszakánként ott fenn északon -4 fokot is jósol. Ezen a héten meg jó meleg lesz. Majd megindulnak a rügyek, a jövő héten meg lefagynak:-(

    VálaszTörlés
  7. Ettől félek én is Putrinka, tegnap reggelre -6 fokunk volt, mára tavasz. Fizaikailag én 0 vagyok. A fotók viszont azt mutatják, hogy ez már A TAVASZ! A hó, a talaj nedvessége miatt kellett, tavaly szárazság volt, a locsolás sokat nem ért.

    VálaszTörlés
  8. Ha ilyen színesedő világot látok, még vízpart se kell hozzá, mindig úgy jellemzem, "szőkül a patakparti fűz". Ezt annyira eltalálta Áprily. Amúgy jövő hét végén még disznóvágás lesz, akkor még hűljön le, de eztán, mindent bele :-)

    VálaszTörlés