Oldalak

2013. február 25., hétfő

Mintázatok






S már nem csak nekik van elegük a téből, s próbálnak behúzódni a tilosba, megtették azt, amit eddig soha, itt találtuk őket. Honnan tudják a macskák, milyen belső iránytű viszi őket a lehető legmelegebb, s legkényelmesebb helyre. (Lásd annak idején Pifet, a teleportált macskát...)

S tegnap óta én is teszem, ami a lehető legkényelmesebb nekem: fekszem, s kúrálom magam a fejfájásból, náthából, torokfájásból. Némi gyógyteával, homeopátiás szerekkel, s remélem ennyivel megúszom, nem szeretnék órákat a rendelő várótermében eltölteni. Nem az órák aléynegesek, hanem amit esetleg felszedhetek, bár apám szerint, ami megvan nekünk írva, azt nem kerülhetjük el.

6 megjegyzés:

  1. De ismerős helyzet! Szeretnék egyszer biztos lenni abban, mikor érdemes és mikor nem orvoshoz menni.
    Ha rosszabb, szánd rá magad, én általában addig gondolkodom, míg elkésem. 2x annyi ideig tart utána valóban.
    Jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. Gyors felépülést kívánok, finom kuckózással, teával, jó könyvekkel !

    VálaszTörlés
  3. Mielobbi gyogyulast kivanok en is neked! es persze hasznald ki, hogy jokat pihenhetsz.
    A macskak borzaszto okosak:)nehez volt, amig elismertem, de belattam.

    puszi Aniko, es nagy oleles:)hatha gyogyit.

    VálaszTörlés
  4. Nem kerülhetjük el, nem. De törekedni kell rá. :-) Jobbulást!

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást! Kúráld magad, hátha nem leszel rosszabbul, és nem kell menni!!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, jobban vagyok!Remélem így is marad, köszönet a homeopátiás szereknek, a fekvésnek, s a gyógyteáknak..

    VálaszTörlés