Oldalak

2013. január 17., csütörtök

Hajnali ébredés,

gyors jógagyakorlatok (hogyan lehet egy jógagyakorlat gyors?), elmélyült időjárás hallgatás, gyors döntés, azonnali indulás.

A két Mózsi a házba az ajtónyítással azonnal bevette magát, étellel lehetett kicsalni őket, közben megérkezett nagyságos úr is, egy keveset neki is adtam. Aztán a kapuban a kihajló tuják nyakamba szórták a havat, előtte lerázásukra nem is gondoltam, időm se volt. A buszmegállóban van időnk, késik, keveset igaz, de nem mertem kockáztatni, a rádió riogat a 20-30 cm-es hóval, stb. Időre van jelenésem.

Esett az éjszaka, az autók tetején bevastagodott a hó, ahogy a szél fújta itt-ott szögletekbe szép mintát rajzolt. Elő a fényképezőgépet, elem lemerült, mint mindig...

Délután munka, dömping, egy nagy-nagy rendezvény előtt. Kb. százhatvan a versmondásra jelentkezett gyerekünk. Százan szenzációs mackókat is hoztak, ők készítették: egyszerűt, nagyszerűt, naivat, lányosat, bájosat, behemótot, és egy szuper alkotást, csoportosat, majd lefotózom, megmutatom. Nem irigyeltem azokat, akiknek el kellett bírálniuk, mondták is, ne adjunk helyezést, de verseny, kell adni! Kaptunk egy cukrászdától tortát is, a címadó fazonnal! A szuper csapaté lesz, megérdemlik. Mi meg dolgozunk, előkészítünk, tervezünk, szervezünk - aztán majd eldől, mire mentünk vele, hogy szól bele esetleg az időjárás?!

5 megjegyzés:

  1. Én sem adtam volna helyezést, nem vagyok híve a versenynek....Néhányszor kellett zsűríznem, hú,de szenvedtem.Ügyesen kikerültem,hogy több helyezett lett és mindenki kapott helyezést és dícséretet,de még így is volt melléfogás és fájdalom.

    VálaszTörlés
  2. Mammka, száz mackóval hogy tudod megcsinálni? Így is tíz díjat adunk ki. Sajnos minden versenyen vannak vesztesek és győztesek.

    VálaszTörlés
  3. Bocs,hogy nem értek egyet, tudom a verseny elfogadott, de gyerekek között én nem szeretem: amúgyis verseny ez az egész nyavalyás világ.:( Igen,tudom,meg kell tanulniuk veszteni is.de nem vesztenek eleget már most is és később is?
    Mind a 100 mackó nyerne.Ennyi.Maga az,hogy elhozták és résztvesznek a mackókkal ,az győzelem!
    Azért bátorkodtam írni,mert a bejegyzésedben írtad,hogy a zsűri sem akart helyezést kiadni.Azt hittem,hogy csak én vagyok ilyen nem evilágra való.:)

    VálaszTörlés
  4. Á, nem te vagy! A mesemondón, a városin,aki nem nyer sír, a szülő cirkuszol stb. Pedig játék, a legeslegjobbaké a mondás lehetősége, de komolyan veszik, a pedagógusok, szülők sajtón keresztül jönnek nekünk, mesélhetnék. Köztünk is volt vita, aztán maradt a helyezés, mert valahogy a verseny ezzel jár. Viszont mindenki kap emléklapot, noteszt, a győztesek könyvet, oklevelet. Szóval, üres kézzel senkit nem engedünk el.Meg is szokták ezt is jegyezni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze,gondoltam,hogy ügyesen csináljátok,de én nem bírok dönteni,zsűrizni. Főleg gyerekek és gyengénlátók,vakok alkotásai között nem.
      felnőttek között már tudnék.:)

      Törlés