Oldalak

2013. január 27., vasárnap

A férj süteményt rendel telefonon,

a feleség elkészíti, s virtuálisan megmutatja,



 a macskák ellopják, s megeszik. Na, nem mindet, csak egyetlen darabot, de ők legalább megkóstolhatták.


S ha a töltött tallér nem lett volna elég nehéz, készült mellé egy kis krumpliprósza, ebédre. Finom, zalai étel. Nem a könnyűségéről híres, de nevet adott egy fesztiválnak is. Én csupaszon ettem, s bíztam benne, még annál is inkább bíztam benne, hogy nem fog megártani. Szerencsém lett!

Ez volt a szombati nap hozadéka. Kérdezhetné bárki: és a vasárnapé? Marad a böjt, mert megérdemlem. Semmi nehezet nem kívánok, fogyasztok majd ebédre egy joghurtot némi kenyérrel.

7 megjegyzés:

  1. Jól értem, hogy a férjed nem volt otthon, és meg se ette ezeket a finomságokat?
    Erzsi

    VálaszTörlés
  2. En anyosomnak sutottem kepzeletbeli tortat, tegnap volt szulinapja:)nagyon orult neki!es meg mosogatni sem kellett:)

    Mozsiekat tovabbra is imadom:)

    VálaszTörlés
  3. Nem, ő(Férj) kérte, én kipróbáltam, s ő majd a hétvégén teszteli, ha a tapasztalataimat hasznosítva ismét megsütöm. Mózsik szemtelenek vagy élelmesek, nem is tudom, melyik a jobb szó rájuk.

    VálaszTörlés
  4. :))) nem semmi feleség vagy :) Ha jól látom a prószád az tocsni? Nagy kedvenc nálunk. A mamikám így sütötte, mint te, én pedig kanalazom, fasírt méretben sütöm

    VálaszTörlés
  5. Andi, elvileg tepsiben is süthettem volna, szoktuk úgy is, de így gyorsabb volt. Egyébként valami különbség van köztük: a prósza és a tocsni közt, mint a testvérek közt. Amúgy az Ancsánál én is bejelentkeztem, fülvevalóért. Elhagytam a legkedvesebb egyik felét, mindig a legkedvesebb egyik fele veszik el, s többnyire mindig télen. De mindig a legeslegkedvesebb.

    VálaszTörlés
  6. :) akkor most újra lesz egy kedves fülbevalód :)

    VálaszTörlés