Oldalak

2012. október 3., szerda

Amikor

azt hiszed, hogy minden rendben (már, ha a másik fél is partner benne), aztán kiderül, hogy mégsem

egy dolgot hárman háromfélén intéznek

úgy érzed, hogy embertelenül fáradt vagy

nem tudsz megbocsátani, nem tudsz jó pofát vágni hülye emberekhez

akkor valami nagyon szép, jó és finom dologra lenne szükséged, a lelkedet lesimogatandó, egy pohár bor, egy szál kocacigaretta - az van; egy simogatás, az nincs; egy macskasimogatás dorombolással van (állítólag gyógyító), valami édesség, csokoládé, cukrászsütemény most oly, de oly jól esne, annyira jólesne, annyira.....


9 megjegyzés:

  1. Hat en most ugy , de ugy adnek neked..sot elszivnek veled egy kocacigit, mivel nem dohanyzom es koccintanek valamire:)

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom...
    Nem jó a szomorúság, aludni kell rá egyet!

    VálaszTörlés
  3. Én ilyenkor próbálok arra gondolni, hogy mi az, ami igazán fontos. Ami igazán számít. De egy kis vásárlás is sokat segíthet.

    VálaszTörlés
  4. ... hmmm, ez nagyon jó írás.Ötletem nincs más, át kell vészelni.
    Aztán később minden most kívántat megkapod.
    Majd kicsit később!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok, legalább kialudtam magam, ebben nem volt részem mostanában. Csak a tegnapi nap, vagy annak az a két órája az volt embertelenül szörnyű...

    VálaszTörlés
  6. Az alvás is gyógyít valóban...És a cicasímogatás is,bár én konkrétan nem érzem,lehet,hogy később hat.
    El is keseredtél????
    A símogatás nekem is nagyon hiányzik.....

    VálaszTörlés
  7. A símogatást megpróbálom és igyekszem én adni, ha már ritkán kapok,.....na,nem ragozom tovább....

    VálaszTörlés
  8. Kedves Mammka, megkapnám, 200 km a távolság. Maradnak a macskák, legalább őket szeresse valaki. Ők úgyis a belüket szeretik, az itthoni meg engem. 13 év, látom, érzem rajta.

    VálaszTörlés
  9. Most, napokkal az írás után olvasom. Először, mint egy verset, azután rájöttem, valami nehéz volt Neked aznap. Remélem, mára minden kisimult, megvolt a símogatás. A macskák egyébként nagyon jól leveszik a feszültséget az emberről. Szeretem őket én is. Olyan vörösre vágyom, Nálatok vannak kicsik? Persze gondolom, jó messze. Holnap lehet, hogy írok privátban.

    VálaszTörlés