Oldalak

2012. szeptember 2., vasárnap

Ki feküdt az ágyacskámban?

Nézem  a hálóban a férjem takaróját, mintha ezen aludt volna valaki, s ez a valaki csak macska lehet. Igen ám, de Macskaúr hetek óta nem volt a házban, akkor ki? Két nap múlva megoldódott a rejtély. A vörösök minden ablakon nyomulnak be: csőszoba, háló (felfeszítve a szúnyoghálót, ami a körülmények miatt vadonatúj...), s mint kiderült még a fürdő ablakán is.




Valószínű a távollétünkben a bukó ablakon szöktek be, s megtalálták minden macska hálóhelyét. Feladták  a leckét, nem titkolom.

Ma már hétágra süt a Nap, eddig legalábbis. Tegnap este a friss, puha földből (amin alig látszott a szinte egész nap hulló esőnek nyoma, hacsak puhaságában nem) kiszedtem a kiégett virágokat (büdöskék, körömvirág, dísznapraforgók), azért maradtak még, s végre teljes pompájában nyílik a kúpvirág. Hát az nem kúpvirág! Nem jut eszembe a neve.

 
  A levendulák levegőhöz jutottak. Jó tanulság volt a jövőre nézve: türelem míg kikelnek a növények, s ritkítás még jobban, még ennél is jobban!

S természetesen macskavirág is nyílik a kertben:




5 megjegyzés:

  1. Elképesztőek ezek a macskuszok! A "macskavirág" meg :DDDDD

    VálaszTörlés
  2. Én az este kerestem a macskát, mert nem láttam a szekrény tetején, ahol lenni szokott. Megyek fel a galériára a fiam helyét nézem, a pihe puha nagypaplant megmozgatom, és jééé nyávog a paplan méltatlankodva. :D :d :D
    Kissé hűvösebbek az esték, nyitva az ablak, persze, hogy a paplan alá vackolta be magát. :D
    Aztán néz rám nagy szemekkel, dorombolva :D :D
    Csuda édi.

    VálaszTörlés
  3. Nálunk szerencsére már nem jönnek be, akkor sem, ha egész nap tárva nyitva az ajtó. Viszont a te Mózsiaid nagyon jól harmonizálnak a kokárdavirágaiddal. Kész csoda, hogy még ilyen gyönyörűek egy ilyen nyár után.

    VálaszTörlés
  4. Melinda!Gondolkodtam is, hogy mitől ilyen szépek?Szerintem olyan sűrű volt, hogy fogta a nedvességet! Közben én is rájöttem a nevére. Mindig arra vágytam, hogy kertem legyen, s abban ez a virág (is).

    VálaszTörlés