Oldalak

2012. június 3., vasárnap

Mint aki épp leugrott a boltba

hazasétált Pif. 10 napja nem láttam, már agyonizgultam magam miatta. Kullacstalanítottam, megetettem, s mire elkészült a szemlemosó kamilla, tea hűlt helye van.

Hát ezért kell nekem aggódnom egy koszos macska , egy kandúrmacska miatt?

Ő Hypo, éppen az ablakon való beesés előtt. Mitől esett be? Véletlenül éppen maradék száraz macskaeledelt töltöttem ki a tárolóba.....



S otthon van bezárva macskaúrfi, én meg hezitálok: menjek-e haza az első busszal az aktuális sétáltatás miatt. (Értsd, hogy még én is állak a lábaimon, míg vele állok, s őrzöm kint a csalitosban.) A hülye, a balek gazda.

5 megjegyzés:

  1. Jó sztorik!:-) Bocs', hogy a te károdra mosolygok, de szerintem valahogy így vagy velük te is!:-)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy előkerült a kis csavargó, még ha rövid időre is.

    VálaszTörlés
  3. Annyira szeretem olvasni, ahogy az allatokrol irsz:)allatimado vagyok:)

    VálaszTörlés
  4. Te szegény, elképesztő, hogy az ember lánya mit le tud izgulni ilyen csavargók miatt, ugye? :)

    VálaszTörlés