Oldalak

2012. március 7., szerda

Újdonságok

Hat napja mentem el, agyonizgultam magam, hogy lemaradok az első krókúszokról. Nem, az éjszakai fagyok úgy látom nem segítették elő a bimbók megjelenését, viszont egyre több bújik elő a földből. S meglepetésre a tavaly nyáron ledugott holland tulipánhagymákból bújnak elő a levelek. Azt hittem, akkor rosszkor dugtam le őket, közben át is ültettem közülük, de hát a természet úgy látom teszi a dolgát. Érdekes, még a kísérő felirat is megmaradt. (Fiam szinte utolsó ajándéka onnan.) Vagy ezek nem a tulipán hajtásai?


 




Kutyaúrfi szomszéd, menhelyről hozták, imádni való és gyönyörű.Ha ezt egy kutyára lehet mondani? Most, ha kimegyek a kertbe kétfelé simogatok kutyát, ő is jelez, kéri. Zsebi pedig azt jelzi: ő is itt van.

4 megjegyzés:

  1. Tulipánok:) Nagyon cuki a kutyus. Egyre inkább hiányolom én is a kutyát. Még nem adtam be a derekam, mert sajnos 2008-ban el kellett altatnunk németjuhászunkat, beteg volt már nagyon, de igy is 18! évet élt. Azóta nem vitt rá a lélek, hogy másik legyen. Most kezd előjönni, hogy talán...

    VálaszTörlés
  2. Ő is pótszer, elődje egy szilveszteri udvarra bedobott petárdától menkült el, örökre, s ki tudja, hova s merre. Pedig Ő VOLT AAAA KUTYA gazdái szemében. Jó helyre került, kis szeretetkutya ő is.

    VálaszTörlés
  3. Sok ilyen újdonságot kívánok...., mert aki a virágot és a kutyát szereti az csak jó ember lehet...

    VálaszTörlés