Oldalak

2012. március 19., hétfő

Macskák


a "sziámi"


és a repülni készülő

5 megjegyzés:

  1. Aranyos micusok. Mindig megtalálják a legjobb helyet.

    VálaszTörlés
  2. Egyszerre bele tudják tenni a fejüket abba a szűk tányérba! A mieink is!
    ja, gyönyörűek azok az ibolyák!

    VálaszTörlés
  3. A hátsó kertben találtam sok-sok koszorúban őket, egy helyen sötét rózsaszín is van. A kertes virágok nagyon lassan nőnek.

    VálaszTörlés
  4. A seprűn kucorgó cicus, pont olyan, mint ami nálunk van. Igaz nem a mienk, hanem a szomszédé, de nagyon sokat átjárt hozzánk, Kormi a becsületes neve, imádom én is, fiam is, mindig abajgatjuk. Sokan mondják a környéken, hogy jajj de csúnya macska, de hát szerintem nincs is csúnya macska....
    Aztán november óta, mikor apum sajnos elment, és anyum egyedül maradt, azóta átköltözött hozzánk Kormi......
    Persze én is sokat járok le anyumhoz vidékre, minden hétvégén ott vagyok, és bizony most nagyon sok a munka a kertben. Na majd teszek fel Kormiról képet.

    VálaszTörlés
  5. Néztem a blogodban, tényleg hasonlítanak, abban is, hogy ő nem a miénk, hanem a szomszéd, csak ezek keresztben esznek állandóan.

    VálaszTörlés