Oldalak

2012. február 24., péntek

Egy temetőről










Sokszor írtam már róla, hogy szeretek temetőket fotózni. Oroszlányon jártam,  s egyszer csak felfigyeltem egy temetőre. Inkább volt temetőre, ami még "él". Él, mert bár megszűntették, de maradtak a régi sírkövek, melyekből szemlátomást egy emlékhelyet csináltak. A sírkövek előtt csokrok, mécsesek maradványai. Lehet, hogy az egyházközség tagjai emlékeztek a rég meghalt ősökre? Minden esetre szívmelengető érzés volt látni. A kövek, a rajtuk látható szimbólumok mesélnek, ezek még nem a mai egyen és esetenként kivagyiságot tükröző emlékek, ezek az elhaltról szólnak, nekünk, az utódoknak.

3 megjegyzés:

  1. A harmadik foto, ahol az agak kozott van a kereszt, nagyon jo.
    Ez a temeto haosnlit az itteniekre, nincsenek siragyasok, csak a fejkovek.Minden temeto olyan.Fu van, amit a temetkezesi vallalat tart rendben, igy a temetoben legalabb nincs kulonbseg.

    VálaszTörlés
  2. Én is szoktam temetőben régi fejfákat fotózni....Olyan ...nem is tudom elmondani milyenek.

    VálaszTörlés
  3. Ágnes, ez inkább emlékpark, mint temető, azért A temetőkben sírok vannak, de legalább őrzik az emléküket.
    Mammka, értelek!

    VálaszTörlés