Oldalak

2012. február 1., szerda

Robert Fulghum

Ágnes blogjában idézett tőle. Első könyve amit olvastam : Már az óvodában megtanultam, mindent amit tudni érdemes, majd követte a Már lángolt, amikor ráfeküdtem. Az első könyve évekkel, talán másfél évtizeddel előbb került a kezembe. Az életből vett szösszenetei, az a bölcsesség ahogy közeledett a  témához ragadott meg, no és  a humora. Többek közt a kedvenc történetem, amikor felveszi télen a hóesés hangját, s ezt ajándékozza el. Ebben azt hiszem minden benne van.

Jelentek meg később regényei is, én mégis és továbbra is ezekért a könyveiért zártam őt a szívembe.

2 megjegyzés:

  1. Látom, sikerült a LinkWithin telepítése is, ügyi vagy:))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Zsuzsa, némi kanyarral, de összejött. Képzeld azóta a gyermekblogon is kipróbáltam, az más rendszerű és munkahelyi, csak ott a kollázst nem nagyítja, ha rákattintunk.

    VálaszTörlés