Oldalak

2012. január 24., kedd

A nyeremény átvétele

Az Egy csepp falusi élet blog hirdetett egy versenyt, melynek nyertese lettem. Kértem Zsuzsát, a blog íróját, hogy személyesen vehessem át az ajándékot. Ennek oka volt az is, hogy kíváncsi voltam Bogira, akit még kölyökkutyaként láttam, s immár többgyermekes kutyafiatalasszony. S másrészt szívem csücske falujuk Ganna,  s náluk is többször vendégeskedtünk, s a falu végi házban mindig nagyon jól éreztük magunkat. A legelső szempont ez a legutolsó volt, titokban. S a ronda kíváncsi lényem: volt a faluban néhány csodálatos és üres parasztház, eladók, kíváncsi voltam eladók-e még? Igen! Mondjam még?

Jó volt találkozni Zsuzsáékkal, elcsodálkozni Bogin, aki fekete kölyökből szürke felnőtt lett. Megismerkedni a blogon látott macskákkal. Egy szóval jó volt ismét Gannán, ha csak egy félórára is.

S jöjjön egy kis gannai történelem:


A kihagyhatatlan keresztjeim egyike.

Az a bizonyos ház! Eladó...

Amikor még a Pillanatképek bejegyzés nagylánya egyéves volt!



2 megjegyzés:

  1. Aranyos vagy, és köszönöm a kedves szavakat. Nekem is nagy öröm volt a találkozás, kár, hogy sietnetek kellett.
    És itt a link, amin a kollázst próbáltam megvalósítani: http://www.postershop.hu/picasa-foto-kollazs-keszites.htm

    VálaszTörlés
  2. I think youve made some genuinely interesting points. Not as well many people would in fact think about this the way you just did. Im truly impressed that theres so significantly about this NO2 BURST subject thats been uncovered and you did it so properly, with so a lot class. Good 1 you, man! Truly great stuff right here.These kind of post are always inspiring and I prefer to read quality content so I happy to find many first-rate point here in the post, writing is simply great, thank you for the post.http://www.healthsupreviews.com/no2-burst/

    VálaszTörlés