Oldalak

2011. november 20., vasárnap

November





Kimentem a házba szombat reggel, aztán ma hazamenekültem. Elkészült a fogam, s hogy is mondják:"a műtét sikerült, a beteg meghalt". Finoman szólva szoknom kell, az utóbbi két hét nagyon sok volt nekem, s valami a levegőben is van. Én nem vagyok vérnyomásos, azaz alacsony inkább, hát ma ezt nem mondhatnám el. Azt tudom, érzem: feszült vagyok, az agyam dobol, csak feküdnék, aludnék.

A fotók tegnap kutyajátszatás közben készültek, míg az akkum le nem merült, mert ugye Murphy úr mindig dolgozik, a töltőm itthon maradt.

5 megjegyzés:

  1. Annyira gyönyörű a természet!!!!Nagyon szeretem a deret,a zúzmarát.

    VálaszTörlés
  2. Holdgyöngy! Reggelre jól leszel, meglásd! Rendbe jön minden, most csak pihenj, aludj, erre van szükséged...
    Ezt küldöm :http://www.youtube.com/watch?v=nwAYpLVyeFU
    szeretettel :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, ezt a hangulatot én is gyakran érzem.Ráfogom a változókorra!Én ilyenkor leülök a sz.gép elé és csak játszom, mint egy gyerek.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a hozzászólásokat, kemény hetek vannak mögöttem, megviselt, de már kifelé tartok. Jó, hogy vannak akik biztatják az embert! Köszönöm nektek!!

    VálaszTörlés
  5. A videót megnéztem, köszönöm, körbe is küldtem, legyen másoknak is szép napja!

    VálaszTörlés