Oldalak

2011. szeptember 19., hétfő

Szeptemberi fények




Szombaton kirándultunk, s már délután, késő délután volt. Múzeumból elkéstünk a vendégekkel, nosza menjünk Pusztaszentlászlóra a horgásztóhoz. Az első és utolsó fotó ott készült. Érdekes módon a többinél még éles nagyon a fény. Pedig szeptember már a bágyadt fények hónapja lenne, vagy volt régebben, s ma már ez a tétel sem igaz? A középső: napkelte erkélyemről nézve. Megláttam, rohantam a fényképezőgépért.(Sorba kellene raknom, tudom, de már hajnal óta "utazom", viszont olyan kómás vagyok-voltam lemaradtam két vonatról. Bejött a hideg, engem "leszedett", ahogy mondani szoktam. Tudom, hogy majd magamhoz térek, s elindulok, csak ki kell várjam. Hiába... ez már csak így van.)

4 megjegyzés:

  1. Hiszen már elindultál, bizonyítják e csodás képek.

    VálaszTörlés
  2. ma találtam rá a blogodra és megvan az esti programom.:) végig fogom olvasni:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon hangulatos helyeken jártatok, és a képek egy kicsit engem is odavittek pihenni egyet. (Na, ez úgy hangzott, mintha száz éves lennék:)
    Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Kovtama, remélem a többi is teszik. Hasonlók vagyunk, mi vízöntők!Lányok! Örülök, hogy a képek "vittek" benneteket!

    VálaszTörlés